PREHRANA

5 načina kako smršavjeti bez dijete

Odlični trikovi koji tope kilograme

mršavljenje
A
ko želite izgubiti nekoliko kilograma, lako vas mogu zavesti atraktivne dijete koje jamče veliki gubitak kilograma u kratkom razdoblju, ali upravo takvi strogi režimi dovode vas do jo-jo efekta koji sigurno ne želite. Donosimo vam pet trikova uz koje možete smršavjeti bez dijete.

Dijete sa strogo pisanim pravilima dugoročno ne donose ništa dobro, mogu vas samo izgladnjeti i dovesti do toga da žudite za određenom hranom koju ćete kasnije jesti u velikim količinama i vrlo brzo vratiti kilograme. Ako tražite pristup koji bi bio prihvatljiviji vašem organizmu, odustanite od dijetnih režima i slijedite ovih pet trikova.

Pripremanje hrane 

Posao, prijatelji i različite druge društvene aktivnosti mogu vas toliko zaokupiti da posegnete za lošim izborom jela iz dostave. Takvi obroci mogu biti masni, kalorični i nisu dobar izbor ako želite smršavjeti. Zato pokušajte nekoliko puta tjedno kod kuće pripremiti hranu za posao i nakon nekoliko tjedana primijetit ćete razliku u kilogramima. Kada vidite da vam hlače plešu oko struka, počet ćete sve redovitije pripremati svoje obroke i to će vam postati zdrava navika. 

mršavljenje

Kuhanje na pari

Kada vam je priprema hrane nekoliko puta tjedno ušla u naviku, vrijeme je da se naučite kuhati zdravije. Najzdraviji način pripreme hrane definitivno je kuhanje na pari koje je zdravije i od običnog kuhanja i od prženja hrane jer ne sadrži niti ulja niti masti, a namirnice ostaju sočne. Tako voće i povrće zadržava svoje prirodne minerale i vitamine u većem postotku nego što je slučaj kod drugačije pripreme hrane i dokazano je kako 90 posto antioksidanasa ostaje u namirnici nakon kuhanja na pari. 

Zdravija pića

Konzumacija alkohola može biti ključan faktor koji vas sprječava da izgubite kilograme jer sadrži velike količine kalorija. Ako se ipak odlučite za konzumaciju alkohola, odredite točnu količinu koju ćete popiti i toga se pridržavajte. Kombinirajte alkoholna pića s onim bezalkoholnima poput vode ili aromatizirane vode, a ako već pijete alkohol neka to bude crno vino ili votka.

mršavljenje

Što jedete u restoranu?

Ako često jedete po restoranima, svakako pripazite što birate jer su istraživanja pokazala da su restoranske porcije veće i imaju puno više soli, šećera, kalorija i masnoća nego isti obroci pripremljeni kod kuće. Svakako pazite što birate ako ste baš osuđeni na restoran i ne možete si hranu cijeli tjedan pripremati kod kuće. Umjesto glavnih jela, birajte priloge i salate, a desert izbjegavajte.  

Aktivan lifestyle

Kada ste svladali sve prethodne trikove, vjerojatno ste i izgubili poneki kilogram, a ako ih dodatno želite pogurati da se i dalje tope, počnite aktivnije živjeti. Ipak, treninzi visokog intenziteta i teretana nisu jedini aktivan izbor. Neobvezno kretanje je jednako važno kao i redovna tjelovježba pa uz pola sata dnevnog vježbanja kod kuće pokušajte imati što više spontanih aktivnosti kroz dan. Koristite stepenice umjesto lifta, ustanite od računala svaki sat i prošećite, izađite iz autobusa ili tramvaja stanicu prije i hodajte do odredišta.

T.K.
Foto: Pexels i Unsplash

Objavljeno: 16.05.2017. u 15:37

VIDEO

VEZANE VIJESTI

IZ RUBRIKE