VJEŽBANJE

3 načina vježbanja koje biste trebali izbjeći ako želite smršavjeti

Iako su prednosti vježbanja višestruke, neke činjenice morate znati 
Vježba
Podržavamo sve vrste treninga i to iz više razloga, ne samo onog koji se odnosi na gubitak težine.  Iako je izvrsna strana gubitka težine kvalitetniji i zdraviji životni stil, prednosti vježbanja su višestruke. I za vaš mozak, raspoloženje, san i vaše cjelokupno zdravlje!

Ono što biste trebali svakako znati, ako ste usredotočeni na gubitak kilograma jest da postoje neke vježbe koje biste trebali izbjegavati. Osobni treneri ističu koja vam tri treninga ne mogu dati očekivane rezultate ako je vaš jedini prioritet gubitak kilograma. 
 
CrossFit

CrossFit je broj jedan na ovom popisu. Ako ste tek na početku puta prema gubitku kilograma, vjerojatno nećete imati snage i biti učinkoviti. Iako je ovaj oblik vježbanja vrlo popularan, zabavan i izazovan, način na koji su vježbe osmišljene vrlo je opasan, pogotovo za nekoga tko je tek počeo s fizički aktivnim životom.

Joga

Joga ima mnogo prednosti, ali gubitak težine nije jedan od njih. Joga će vas učiniti snažnijima i tijelo će vam biti definirano, ali ako želite smanjiti kilograme, izgubiti težinu i potaknuti svoj metabolizam, joga nije najučinkovitiji način da se to dogodi.

Kardio vježbe

Kardio trening će vam pomoći kod sagorijevanja kalorija, ali često vas može učiniti gladnima, što će vas dovesti do prekomjerne konzumacije kalorija nakon vježbanja. Također, ako radite samo kardio vježbe, a ne i treninge snage, to vas može dovesti do gubitka mišića. Gubitak mišića uništava vaš metabolizam, stoga ako ste se odlučili za kardio trening učinite to u kombinaciji s dobro osmišljenim treningom snage.

Vježbanje

Volimo svaki od ovih treninga i vi apsolutno možete na svaki od ovih načina izgubiti kilograme. ALI ako je vaš cilj gubitak težine, možda biste poželjeli ponovno napraviti plan i raspored vježbanja. Što biste trebali učiniti? Jedini način za trajni, a zdrav gubitak težine, prema riječima stručnjaka je onaj koji će promijeniti vaš izgled tijela i to kroz trening otpora. Podizanje utega stimulira vaše mišiće, a mišići troše kalorije čak i kad jedete i odmarate. Potičemo vas da budete otvoreni prema svim vrstama vježbanja i da se približite i upoznate sa svim vrstama aktivnosti! No, počnite s dobrom, zdravom ravnotežom treninga snage i malo kardija kako bi vam pomogli u povećanju vaše izdržljivosti, a paralelno ćete zadržati kilograme i ostvariti svoje ciljeve.
Foto: Unsplash
Objavljeno: 12.01.2018. u 16:00

VIDEO

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p