VJEŽBANJE

5 načina kako trčanje možete učiniti zabavnijim

Savjeti koji će vam pomoći pri vraćanju motivacije
Ako ste došli do zasićenja i ne da vam se više odrađivati svoj, još do nedavno najdraži trening, nemojte odmah dići ruke od svega. Prije nego potpuno odustanete od odlaska na trčanje pokušajte uvesti neke promjene.

Nakon nekog vremena neprestanog ponavljanja neke radnje, mogli biste izgubiti volju za fizičkom aktivnošću. Svi smo imali ona jutra kada smo pripremili tenisice i shvatili da naše srce jednostavno ne želi ono što je željelo mjesecima ranije. I već ste poduzeli sve. Posložili ste novi popis glazbe za motivaciju, dali ste cijelo malo bogatstvo na fancy i kul tenisice, ali još se uvijek osjećate „meh“. Imamo nekoliko savjeta za vas koji će vam pomoći pri vraćanju motivacije.
 
Ako trčite noću, idite na trčanje ujutro

Da, znamo da rano ustajanje nije baš primamljivo, ali zaista ima nešto u treningu koji odradimo ujutro s izlaskom sunca. Raniji trening vam daje osjećaj uspjeha koji vas može provesti kroz cijeli dan. Istraživanja su pokazala da jutarnji trening snižava krvni tlak više nego oni treninzi u popodnevnim ili večernjim satima.

Ako trčite ujutro, trčite navečer

Ako ste naviknuli istrčati svoje zacrtane milje odmah ujutro kada se probudite, a u posljednje vrijeme vam se to baš i ne da, možda ćete motivaciju lakše pronaći u večernjem treningu. Ima mnogo toga pozitivnog pri pomisli na večernji trening. Dobro ste jeli cijeli dan, napunili ste svoje spremnike energijom koja vam je potrebna i spremni ste za trčanje. Ova vam vrsta treninga može dobro doći i ako ste imali loš dan u uredu. Izbacit ćete negativnu energiju, što je mnogo bolje od lijeganja u krevet s negativnim emocijama. 

Trčite po stubama

Deset ili petnaest minuta trčanja po stubama dat će rezultat- brže otkucaje srca, poboljšanje ravnoteže i bolji rad mozga. Osim toga, kada poželite trčati uzbrdo, ova vrsta treninga u intervalima pomoći će vam da se pripremite. Nemojte se iznenaditi ako budete imali manjak kisika pri prvih nekoliko uspona. Izdržite prvih tri ili četiri ponavljanja i ući ćete u tempo.

Trčite u ekipi 

Trčanje u timu učinit će vas odgovornima prema treningu. Nećete si dopustiti da zakažete i ne odradite trening kada znate da vas ostali čekaju i računaju na vas. Uvjet za učinkoviti timski trening je da svi trčite u tišini (da šutite) ili da vam je svima do razgovora. Sve suprotno od toga moglo bi biti iritantno za pojedince. Nemojte se sramiti odabrati partnera koji je brži od vas jer ćete tako moći poraditi na svojoj brzini. Sporije partnere birajte za one dane kada vam treba oporavak. Stručnjaci otkrivaju da su na provedenom istraživanju ljudi koji su radili u skupinama bili sretniji fizički, mentalno i emocionalno od onih koji su sami vježbali.

Izađite iz grada

Ista ruta koju ponavljate oko svog doma može biti monotona. Možda bi vam baš dobro došlo da promijenite sliku krajolika koji gledate dok trčite. Sjednite u auto i udaljite se do prvog zelenila, prirode, parka ili uređene staze za trčanje. Kada odlučite napraviti pauzu od svakodnevice i odete na vikend izlet nekamo izvan grada, pokušajte izdvojiti vrijeme za kratki trening. 30 minuta trčanja po neistraženoj stazi pomoći će vam da se osjećate mnogo bolje. 

Foto: Pexels, Unsplash
Objavljeno: 16.04.2018. u 15:15

VIDEO

VEZANE VIJESTI

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p