VJEŽBANJE

7 savjeta kako će vaše trčanje biti učinkovitije

Ako ste početnik ovih će vam nekoliko savjeta dobro doći
Trčanje je čini se fizička aktivnost koja izaziva strah kod mnogih ljudi, ali to zaista ne bi trebalo biti tako. Mnogo kilometara i dugo trčanje sjajan je način da svoje tijelo dovedete u formu, potaknete vlastitu antistres zonu i ostanete u harmoniji s vlastitim umom.
 
Najbolja stvar u svemu ovome je da vam za ovu vrstu treninga nije potrebno niti jedno članstvo u teretani i nikakva posebna oprema (samo tenisice). Trčanje je potpuno besplatno. Pripremite se na izolaciju od buke i prepustite se kilometrima koje ćete prijeći u vlastitom zenu. Ako ste početnik u trčanju ovdje su neki osnovni savjeti koji će vas motivirati i pomoći vam da povećate svoju izdržljivost. 

Zagrijte se

Pobrinite se da započnete s jednostavnim pokretima za zagrijavanje kako biste ubrzali protok krvi i opustili ruke i noge.
 
Dohvatite nožne prste

Ustanite i polako se savijte u struku držeći ravna leđa i potrudite se dodirnuti nožne prste, nježno se protežući (na svakoj se strani zadržite 20 sekundi).

Istegnite noge

Ustanite i savijte desnu nogu u koljenu i povucite ju natrag prema stražnjici i podignite stopalo što više možete (zadržite nogu tako 10 sekundi i ponovite s drugom nogom). 


Istegnite se na stranu

Ustanite i podignite ruke iznad glave, uhvatite se za zglob kako biste protegnuli leđa, ramena i ruku. Sagnite se na jednu stranu i zadržite se tako pet udaha. Vratite se u sredinu i onda se savijte na drugu stranu i zadržite se tako pet udaha (ponovite to 10 puta).

Podignite ruke

Okrenite se licem prema zidu ili drvetu i naslonite se dlanovima istežući leđa i ruke. 

Spremni ste za trening

Kada se zagrijete spremni ste za trening. Počnite s laganim trčanjem oko dvije do tri minute i pojačavajte svoju brzinu. Kad jednom uđete u tempo, možete si kao izazov postavljati dodatne kilometre i ostvarivati svoje ciljeve svaki dan. Preporuka je da trčite četiri do pet kilometara, sat do sat i pol i onda se ohladite brzim hodanjem. 

Protegnite se na kraju 

Možete okončati svoje trčanje nekim jednostavnim krajem od početka vježbanja kako biste izbjegli ozljede. 
 
Foto: Pexels, Getty Images
Objavljeno: 13.03.2018. u 16:07

VIDEO

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p