ZDRAVLJE

3 savjeta kako imati više energije ujutro

Dan bez podočnjaka

Oduvijek sam mislila kako je opis „jutarnja osoba“ nešto što se naslijedi. Ili jesi ili nisi. Poput mene. Ujutro se ne možete izvući iz kreveta i mrzite cijeli svijet pri samoj pomisli da morate ići bilo gdje. Ali i to je moguće promijeniti u par koraka.

Dani se čine toliko duži kada mudro koristite svoje prve jutarnje sate, pogotovo vikendom kada uspijete obaviti sve stvari koje imate na svojoj to-do listi. Vaše raspoloženje tijekom dana, stav i način koji radite ovisi o tome kako spavate i kako se budite. Upgrejdajte svoji prvi sat na poslu i budite produktivniji nego ikada u ovih par koraka.

Pravilo 5 sekundi

Pokušajte ne pritisnuti taj grozni snooze i vratiti se na spavanje još „samo“ deset minuta. Umjesto toga, ustanite, popijte čaj ili kavu, vježbajte. Imati ćete više energije što će vam pružiti priliku da iskoriste sve važne prve sate u danu. Pročitajte tekst na FASHION.HR-u o tome što uspješne žene rade kada se probude što vam može dati snagu za borbu sa svim izazovima koje dan nosi. Dobar psihološki trik za motivaciju je pravilo 5 sekundi. Nakon gašenja budilice, odbrojavajte unatrag od pet do jedan. Kada dođete do jedan, ustanite se bez razmišljanja.

Pokušajte izbaciti šećer

Da, svi znamo da ono što jedemo ima veliki utjecaj na to kako se osjećamo i na razinu energije. Visoke razine rafiniranih ugljikohidrata i šećera mogu dovesti do konstantnog osjećaja umora te pokušajte izbjegavati obrađenu hranu i šećer koliko god je to moguće. Jedna od iznenađujućih nuspojava će biti lakše buđenje ujutro, manji umor tokom dana te veći osjećaj produktivnosti na poslu. Osjećaj tromosti će nestati.

Brojite cikluse spavanja, ne sate

Jedan od gorih osjećaja je namještanje budilice navečer te kada aplikacija izbaci podatak koliko vremena imate do buđenja. Horor. Taj broj sati je uvijek premali tako da već idete na spavanje loše volje, a tako se i budite. Trik koji možete koristiti kako biste sebi pružili pravi noćni odmor je brojanje vaših ciklusa spavanja umjesto broja sati. Prema stručnjacima trebali bi imati 5 do 6 ciklusa spavanja, bez obzira na to koliko sati spavate. Naravno postoji aplikacija koja vam u tome može pomoći – Sleep Cycle Alarm Clock.

Foto: Unsplash, Pexels
Objavljeno: 15.05.2018. u 10:11
Tagovi: spavanje

VIDEO

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p