ZDRAVLJE

5 navika koje će smanjiti simptome PMS-a

Jednostavni trikovi koji vam mogu biti od koristi

simptomi pms-a
I
ma dana u mjesecu kada veliki dio žena pati od posljedica PMS-a. Neke osjećaju nervozu, neke tugu, a neke ne mogu prestati žudjeti za određenom namirnicom. Kako bi se i tih dana osjećali ugodno u svom tijelu donosimo vam pet jednostavnih savjeta koji će vam pomoći da spriječite sve nagle promjene raspoloženja i želju da odjednom pojedete cijelu čokoladu. 

1. Uzimajte više vitamina B

Dodavanje vitamina B vašoj jutarnjoj rutini može pomoći smanjiti simptome neugodnog PMS-a. S obzirom na to da je vitamin B6 uključen u sintezu hormona za koje se smatra da uzrokuju menstrualnu bol, uzimanje većih doza ovog vitamina moglo bi vam smanjiti simptome pogotovo ako se osjećate loše raspoloženi, anksiozni ili vam nedostaje energije. Najbolje bi bilo da u tim danima u mjesecu ujutro konzumirate dodatke prehrani koji sadrže vitamin B, a možete ga pronaći i u orašastim plodovima, siru, bademima, govedini, smeđoj riži, kikirikiju, sjemenkama suncokreta i orasima.

simptomi pms-a

2. Pazite na šećer

Šećer može snažno utjecati na vaše hormone, a samim time i na snažnije simptome PMS-a. Vjerojatno ste primijetili da vam inzulin diže i spušta raspoloženje i normalnih dana, a zamislite što onda radi tijelu kada vam hormoni sami po sebi divljaju. Pokušajte tih dana jesti puno proteina, vlakana, zdravih masnoća i zelenog lisnatog povrća jer ćete tako u balans dovesti inzulin i samim time i svoje hormone.

3. Maca prah 

Jedan od najjednostavnijih i najprirodnijih načina da uravnotežite svoje hormone je dodavanje žlice maca praha svom jutarnjem smoothieju. Maca prah sadrži adaptogene prirodne tvari koje imaju mogućnost da olakšavaju prilagođavanje ljudskog organizma na razne nepovoljne uvjete poput fizičkog napora, stresa ili vrućina i tako naše tijelo dovedi u hormonalnu ravnotežu te umanjuje simptome poput tjeskobe, napetosti i valova vrućine.

simptomi pms-a

4. Tjelovježba

Razgibavanje i znojenje je možda posljednja stvar koju poželite raditi dok osjećate neugodne posljedice PMS-a, ali ako u tim danima odradite trening, nakon toga ćete shvatiti da je ovo odličan savjet. Tjelovježba izlučuje hormon sreće serotonin koji će vam pomoći da izbjegnete loše raspoloženje, a i sami znate da ćete se osjećati bolje nakon što odradite odličan trening.

5. Tamna čokolada

Za kraj ostavljamo najslađi savjet, a to je konzumacija tamne čokolade. Ova ukusna namirnica sadrži prirodne endorfine za podizanje raspoloženja te magnezij, omega-3 masne kiseline i male količine šećera. Dobitna kombinacija u borbi protiv PMS-a! Potražite čokoladu koja sadrži najmanje 70 posto kakaa i uživajte bez neugodnih promjena raspoloženja i žudnje za nezdravim namirnicama.

T.K.
Foto: Pexels

Objavljeno: 07.02.2017. u 16:13

VIDEO

VEZANE VIJESTI

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p