Skoči do prethodne sekcije Skoči do slijedeće sekcije
komentiraj « Hrvatska moda

Lokomotiva – kreće novi modni brend

Luka Grubišić i Lana Puljić udružili snage

Fotografija vijesti
Lokomotiva je novi modni brend koji će finalnog dana Cro a portera 20. listopada predstaviti Luka Grubišić i Lana Puljić. Luka je jedan od najoriginalnijih dizajnera na hrvatskoj modnoj sceni. Lana je njegova bolja polovica, studentica arhitekture i zagrebačka trendseterica. Ove sezone udružili su se u brendu Lokomotiva, a zaštitno lice nove modne poslastice je Bojana Gregorić. Prema njihovim riječima, Lokomotiva označava slobodu i pozitivna je sila koja ih tjera prema naprijed, simbol je njihove modne revolucije.


Brend Lokomotiva je namijenjen ženi koja je neovisna, zna što želi i što je najvažnije, zna kako to postići. Lokomotiva je njen savršen pogon, a njeno gorivo je ženstvenost. Iznimno nosivi odjevni komadi koji teže kršenju trendova i vremenskih barijera, visoka kvaliteta i pažnja u detaljima čine ovu kolekciju dugoročnom investicijom.


„U stvaranju kolekcije inspirirali su nas bezvremenski vintage komadi te naravno, tekući trendovi tako da je kolekcija istovremeno vrlo vintage i vrlo moderna'', objasnila je Lana.


Lokomotiva je netipičan dizajnerski brend, a uz to i vrlo pristupačna. Cijene će se kretati od oko 1000 do 1800 kuna za haljine, a bit će i majica s printom, metalnoga nakita te remenja.


Photo: promo

Tagovi: ,
Objavljeno 17.10.2012. u 20:00
Pošalji prijatelju »
nužno
nužno
nužno
Facebook komentari