ANA BACINGER

Detalji za dom s hrvatskim potpisom kojima je teško odoljeti

Intervju: FCKBL Home

Ona je Ines, a njezine minimalističke odjevne komade obožavaju brojne fashionistice diljem Hrvatske. Bilo da nose bezvremensku bijelu košulju s divnim vezom ili pamučni T-shirt koji krase razne verzije ranije spomenutog veza, FCKBL odjevne komade u svojim dnevnim i večernjim kombinacijama rado nose brojne trendi Hrvatice. Stoga je bilo samo pitanje trenutka kada će Ines svoj asortiman proširiti na nešto više od košulja, majici i shopper vrećica. Odgovor je stigao početkom godine i jednostavno nas je oduševio. FCKBL je dobio svoju home inačicu koja u ponudi ima genijalne detalje za svaki dom, a kako je došla na ideju za širenjem brenda i što još sve planira, Ines nam je otkrila u razgovoru…

Nakon uspješnog razvoja odjevne linije, FCKBL postaje brend koji u ponudi ima i detalje za dom. Kako je došlo do te ideje?

Ideja je tu već dvije godine. Detalji za dom na koji će svaka žena obraćati pažnju su ideja od samog početka FCKBL priče, zamisao je bila uz odjevnu liniju u ponudi imati i detalj za dom kojeg svaka žena voli i treba bar jednom u danu. Riječ je o ručnim ogledalima koja su izrađena od reketa za stolni tenis. Ogledala su uz jastuke bili proizvodi koji su bili spremni, samo su čekali pravi trenutak kada će dobiti svoj posebni kut.

Prepoznatljiv minimalistički vez prenesen je na upečatljive, unikatne detalje za dom… U kakvim domovima zamišljaš svoje proizvode? Jesu li to domovi tvojih klijentica ili misliš da ćeš ovim korakom doći do neke nove publike?


Svoje proizvode zamišljam u svakom domu koji želi ispričati kreativniju, drugačiju priču. Mislim da su to domovi sadašnjih klijentica jer već smo dogovorili useljenje s nekima od njih, a ukazala se i prilika da FCKBL HOME detaljima opremim luksuzne stanove u Londonu koji su uvršteni u Plum guide. Radujem se i novoj publici do koje ću doprijeti i možda ih inspirirati.



Što sve možemo naći u ponudi FCKBL Home?


Trenutnu FCKBL Home liniju čine jastučnice koje su ručno izvezene na prirodnom pamuku, svijeće na koje smo također prenijeli dizajn ručno su oslikane posebnom tehnikom i slike koje su izvezene na unikatnim, vintage materijalima te je upravo zbog toga količina nekih slika ograničena. Nekada materijala ima samo za dvije slike i to je ono što ih čini posebnim detaljem za dom. 


Tko je zaslužan za ideje, a tko za realizaciju?


Iza ideja većinom stojim ja, dok u procese realizacije uključim i bliske osobe. Mama je tu od samog početka i s njom se savjetujem oko finesa, načina veza, odabira konca i materijala, veliki plus je i taj što mi je dečko fotograf te uvelike doprinosi u realizaciji mojih ideja u fotografiji. Sve fotografije su naše vlastite kreacije. 




Upravo veliku pažnju posvećuješ i ranije spomenutim fotografijama i samoj prezentaciji na Instagramu koji te je zapravo i proslavio. Smatraš li da je on danas najbitniji za probijanje na tržište?



Scenografija mi je oduvijek bila zanimljiva , uvijek sam nešto slagala, uređivala sobu kao da je mali showroom (smijeh). Uz FCKBL sam to još više zavoljela i spojila u jedno. Upravo zbog toga mi je fotografija omiljeni i ključni detalj. Instagram kao besplatna platforma dobar je alat za probijanje do nove publike, ali mislim da nije i najvažniji faktor u cijeloj priči. Po meni su važnije stvari poput pozadinske priče brenda, autentičnost, kreativnost, inovativnost, osluškivanje ciljane publike, upornost i vjera u svoj brend.


Tko su ti uzori? Koje brendove specijalizirane za uređenje interijera voliš? 


Neke određene uzore nemam, volim ljude koji su svoji, koji su čudesni. Volim rad kreativnih ljudi, posebnih brendova kao što su Dunja ignis, Marinski Heartmades i Remake.

Zasad je FCKBL moguće naručiti jedino preko društvenih mreža. Planiraš li širenje u dućane ili možda širenje van Hrvatske?


Sviđa mi se ideja o širenju u dućane, unutar i van granica Hrvatske. Kada se ukaže prilika voljela bih u limitiranim izdanjima ponuditi FCKBL proizvode.


Suradnje s influencerima? Da ili ne? Što općenito misliš o tom načinu marketinga?


Da, jesam za suradnju s influencerima. Mislim da suradnja s influencerima može puno doprinijeti brendu, sve što trebate i možete jeste da im na različite načine pokažete da cijenite njihov rad. Ideja mi je raditi mini kampanje s različitim profilima žena, koje nužno ne određuje broj followera na društvenim mrežama. Ono što mi je važnije jeste uklapa li se influencer u samu priču i viziju brenda. 




Koji je raspon cijena proizvoda?


Cijene proizvoda variraju. Kreću se od pedeset do par stotina kuna.

Nova godina je kod tebe počela s pokretanjem nove linije. Koji su planovi za budućnost? Što si nam sve pripremila?



Sljedeće na redu je nova kolekcija odjevne linije, koju planiram predstaviti u veljači. Ideja i planova ne nedostaje. U planu mi je predstaviti i ručno ogledalo s početka priče, vratiti izvezene stolnjake u domove te raditi proizvode koji će ispričati drugačiju priču.








Foto: FCKBL
Objavljeno: 06.02.2019. u 00:00

VIDEO

VEZANE VIJESTI

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p