FIT

3 ključne pogreške zbog kojih ne mršavite

Pronalazite li se u nekoj?

Moramo priznati kako smo se svi barem jednom našli u situaciji u kojoj smo nakupili nekoliko kilograma viška te se mučili s njihovim skidanjem. Trik fit izgleda leži u nekoliko faktora, a to su svakako zdrava i uravnotežena prehrana, tjelovježba i uredan način života. Premda se nerjetko čini kako sve znamo i ne možemo pogriješiti, sitne pogreške ipak se događaju i sprječavaju nas da postignemo željeni izgled.

Vrlo često doručak se ističe kao najvažniji obrok u danu, no zašto se onda ipak događa da ga preskačemo. Kako bismo uspješno smršavjeli i postigli željeni izgled, doručak je presudan. Zašto je to tako leži u činjenici kako je riječ o obroku koji će nahraniti tijelo i napuniti baterije za naredne sate, ali i zasititi organizam, stoga u daljnjim jutarnjim satima nećete imati potrebnu za hranom koja je nerijetko nezdrava i brza. Uravnotežen doručak je nešto obilniji te upravo zato često preskočen ili nedovoljan, no to nikako ne biste trebali prakticirati želite li tijelo i izgled dovesti u balans.

Sljedeća pogreška koja se često događa tiče se pretjeranog vježbanja. Iako ovo može zvučati neobično i paradoksalno, agresivno vježbanje može naškoditi tijelu koje nije u formi, pa tako riskirate brojne ozlijede koje mogu imati neugodne posljedice. Vježbanje treba biti postupno i gradirati s jačinom kako jačate i vi te samo u tom slučaju imati će stopostotan učinak.

Posljednja pogreška koja se često ponavlja je preučestalo uživanje malenih obroka, odnosno međuobroka. Naime, prosjek je otprilike osam obroka dnevno koji uključuju i međuobroke, stoga idealno bi bilo kada biste se održali tog broja. Činjenica kako nas posao ili stil života najčešće potaknu na malene zalogaje ostavlja posljednice na našem izgledu, pa ono što predlažemo je da rasporedite ravnomjerno obroke u danu i bez grižnje savjesti uživate u svakom.

Objavljeno: 31.12.2019. u 09:42

VIDEO

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p