FIT

3 savjeta za ravan trbuh koji ne uključuju tjelovježbu

Znamo kako do željene linije s minimalno truda!

Premda je tjelovježba navika koja bi svakako bez obzira na izgled trebala biti sastavnim dijelom svačije svakodnevice, nažalost užurbani način života nerijetko nam ne dopušta da se u potpunosti posvetimo brizi tijela, ali doba vijest je što postoje sjajne alternative koje će imati blagotvoan i pozitivan učinak.

Kao što smo spomenuli, tjelovježba je ključni korak u postizanju željenog izgleda, ali ne i jedini. Naime, prehrana, no i životne navike uvelike utječu na naš izgled te postoje odlični savjeti s kojima je moguće zadržati i postići željenu liniju bez fizičke aktivnosti. Možemo se složiti kako je trbuh jedna od onih točaka na tijelu koja nam zadaje najviše glavobolje, no srećom postoje praktični i jednostavni savjeti s kojima će vaš trbuh biti ravan i lijepo, prirodno oblikovan.

Unos tekućine

Dobro je poznato kako je prijeko potrebno unositi tekućinu u organizam kako bi se održao balans. Kada govorimo o području trbuha, tekućina koja će pomoći dolasku do željenog izgleda je voda, ali i čajevi od kojih preporučujemo da to bude zeleni ili žuti. Zeleni čaj sadrži antioksidanse koji pomažu tijelu u sagorijevanju masnoća, stoga ovaj napitak svakako uvrstite u svoju dnevnu rutinu.

Hodajte

Premda smo napomenuli kako tjelovježba nije nužna za ravan trbuh, određena doza aktivnosti je ipak potrebna, pa predlažemo da što više hodate, odnosno za kraće relacije izbjegavate prijevozna sredstva. Naime, hodanje ima puno veći učinak no što se to na prvu može zaključiti, pa predlažemo da svakako pokušate jer će prvi rezultati biti vidljivi nakon vrlo kratkog perioda.


Ne preskačite doručak

Da je doručak najvažniji obrok u danu, već zasigurno znate, ali unatoč svemu nerijetko je često preskočen ili pak nedovoljan. Želite li tavan trbuh bilo bi idealno da doručkujete različite vrste žitarica, ukusne smoothieje, ali i svježe voće. Ovakav doručak u potpunosti će vas zasititi i dati dovoljno energije za daljnje funkcioniranje, a ako do ručka osjetite glad, pri ruci svakako valja imati orašaste plodove. Ono što biste trebali izbjegavati su razno razni mesni pripravci, kava i gusti sokovi koji potiču nadutost te nerijetko sadrže konzervanse.

Objavljeno: 18.01.2020. u 00:00

VIDEO

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p