FIT

Fitness izazov: odlične vježbe za ravan i čvrst trbuh!

#domajenajljepše raditi na trbušnjacima!

Ostanak doma mogao bi ostaviti poprilično velike posljedice po pitanju našeg fizičkog izgleda. Nedostatak kretanja te unos prekomjerne količine hrane put je koji najčešće dovodi do viška kilograma, a koji se kao takvi najčešće primjećuju na području trbuha, stoga smo u nastavku izdvojili sjajne vježbe na kojima će vam vaše tijelo itekako biti zahvalno!

Prije samog početka vježbanja, važno je razbiti neke mitove o trbušnim mišićima, za koje ste sigurno do sada čuli. Tako se često tvrdi da je za izgradnju trbušnih mišića važan veliki broj ponavljanja istih vježbi, no trbuh se trenira baš kao i svaki drugi mišić na tijelu. Ono što je važno za treniranje trbušnih mišića jest otpor i progresivno povećavanje istoga za napredak. Također trbuh nije potrebno trenirati svaki dan, već dva do tri treninga tjedno. Njihova vidljivost ovisi o količini potkožne masti na predjelu trbuha, stoga je važno uz trening voditi računa i o prehrani. Kod vježbi trbuha vrlo je bitno raditi ih ispravno, kako ne biste oštetili kralježnicu ili neki drugi dio tijela, stoga smo u nastavku izdvojili sjajan video trening koji vrlo lako mogu pratiti početnici kao i pravi profesionalci, no ne zaboravite najprije napraviti jedno lagano zagrijavanje!

Objavljeno: 19.03.2020. u 12:10

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p