FIT

HIIT trening: popularna metoda vježbanja s kojom su rezultati zagarantirani

Jeste li već isprobali ovu vrstu treninga?

Možemo se složiti kako je jednom kad se odlučimo na tjelovježbu još teže odabrati koji tip treninga prakticirati. Mogućnosti je doista mnogo, ali isto tako vrlo je lako pogriješiti i odlučiti se za vrstu treninga koja ne odgovara našem finalnom cilju ili pak trenutnoj fizičkoj spremi. Ipak, u moru mogućnosti uvijek postoji ona jedna koja se posebno ističe, a ovog puta riječ je o popularnom hiit treningu!

HIIT trening je vrsta intervalnog treninga visokog intenziteta koji ponajviše utječe na uklanjanje potkožnog masnog tkiva, a ono po čemu se razlikuje od kardio treninga je između ostalog i trajanje. Naime, hiit trening traje oko 30 minuta te kombinira intervale visokog intenziteta s niskim, a još jedna od pogodnosti ovog treninga je i činjenica da iako možda tijekom vježbanja gubite manje kalorija nego uz pomoć kardio vježbi, uz hiit trening kalorije nastavljate gubiti tijekom cijelog dana.

Ipak, iako se HIIT trening najčešće poistovjećuje s brzim gubitkom kilograma i ekspresnim rezultatima, moramo vas razuvjeriti i reći da nije tako. Prvi rezultati dovoljni za daljnju motivaciju bit će vidljivi nakon nešto kraćeg perioda, ali kako biste postigli željeni finalni rezultat uz trening potrebno je regulirati prehranu i pravilno jesti te ne zaboraviti na kontinuitet kao ključ svakog uspješnog treninga. Također, zbog toga što HIIT trening traje nešto kraće, često se misli da ga svi mogu raditi, no ako niste u formi teško ćete pratiti tempo, pa savjetujemo da za početak započnete s nešto jednostavnijim programom i jednom kad tijelo dovedete u potreban stadij nastavite s hiit metodom koja sigurno neće razočarati!

Foto: Instagram, Youtube
Objavljeno: 13.01.2021. u 09:18

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p