FIT

Kako izbjeći višak kilograma za vrijeme blagdana?

Trikovi zbog kojih možete izbjeći odlaske u teretanu početkom nove godine!

Pored darivanja, prekomjerno uživanje u hrani nešto je što uvelike karakterizira blagdane, kao da je riječ o kakvom pravilu i tradiciji. Kako njihovim prolaskom stajanje na vagu ne bi postalo traumatsko iskustvo, važno je razviti strategiju održavanja željene kilaže, a o onoj koja zaista sjajno funkcionira, više možete saznati u nastavku!

Dolaskom blagdana već unaprijed se psihički pripremamo za prejedanje, a ovu nezdravu naviku uvelike olakšavaju činjenice da u ovom periodu godinu oko sebe imamo hrane i više nego što nam je zapravo potrebno, ali i to da skroz do nešto toplijih dana vrlo lako možemo skrivati pokoju kilu viška ispod debelih pulovera i kaputa. Ono što je potrebno staviti u prvi plan zapravo je naše zdravlje, koje pretilost uvelike narušava, a što ne smijemo olako shvaćati. Također teška hrana koja se konzumira zimi, znatno crpi našu energiju, pa se uglavnom većinu dana osjećamo umorno i tromo, a što se nikako ne uklapa u našu ubrzanu svakodnevicu.

Jedna od boljki blagdanskog prejedanja su i prazna obećanja kako ćemo se svega unesenog vrlo lako riješiti u nekom narednom periodu, a što baš i ne bude tako. Kako biste izbjegli neumjerenost u jelu za vrijeme blagdana, nije naodmet obratiti pažnju na nekoliko sjajnih trikova koji će vam omogućiti da istovremeno uživate u omiljenim delicijama, ali i da vodite računa o zdravlju svog organizma. Tako možete uz tradicionalni blagdanski ručak, sa strane servirati omiljenu salatu koju ćete vrlo malo začiniti, sa svega par zrnaca soli i papra. Salatu pojedite prije glavnih obroka koji slijede kako biste u organizam unijeli što manje masnih i teških obroka jer će vam salata prije njihove konzumacije stvoriti osjećaj sitosti.

Nadalje, sjajan trik je i posluživanje obroka u nešto manjim posudama. Općenito imamo običaj da prilikom jela moramo baš sve pojesti s tanjura, pa unatoč sitosti, trudimo se i dalje nastaviti jesti kako se hrana ne bi bacala. Upravo zato obroke servirajte u manjem posuđu kako biste bili sigurni da ste unijeli onoliku količinu hrane koja vam je zapravo dovoljna. Nadalje, ne zaboravite da se skriveni kaloriji skrivaju u brojnim sokovima, posebice gaziranim, kao i u alkoholu, stoga neka voda bude vaš češći odabir, dok se s kuhanim vinom počastite u vrlo malenim količinama.

Ne smijemo zaboraviti i fizičku aktivnost, koja uvelike pospješuje mršavljenje, kao i održavanje idealne tjelesne kilaže, stoga ako vam vježbanje za vrijeme blagdana nije privlačno, uvijek se možete odvažiti na dugačke šetnje na svježem zraku, a koje su zapravo poprilično opuštajuće. Aplikacije koje broje korake također su vrlo korisna stvar za imati u svom mobilnom telefonu jer će vas sigurno potaknuti na nekoliko krugova više po naselju!

Foto: Instagram
Objavljeno: 25.12.2020. u 19:36

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p