FIT

Jednostavne joga vježbe za savršeno ravan i toniran trbuh!

Jogom do vitke linije i tankog struka

Ako ste jedni od onih koji su odlučili ovoga ljeta na plaži pokazati svoju zavidnu formu, tada smo sigurni kako ste već izvjesno vrijeme u aktivnom treningu. No, za kampanjce, početak lipnja je pravo vrijeme za pronalazak jednostavnih a istovremeno efektnih vježbi koje će u kratkom vremenu dati rezultate, a kakve nude upravo vježbe - Joge.

Imati ravan i čvrst trbuh san je gotovo svake žene, a osim što je estetski oku ugodan, ravan trbuh itekako doprinosi zdravom držanju i stabiliziranju donjeg dijela leđa. Ako ste ikada prakticirali bilo kakav tip vježbe, sigurno ste već primjetili koliko je važna snaga trupa za uspješno izvođenje, ali i za cjelokupno fizičko zdravlje i lagodno kretanje. Unatoč uvriježenom mišljenju da je za jačanje trupa potrebno izvoditi vrlo naporne i dugotrajne vježbe, brojniji ''jogiji'' dokazuju upravo suprotno. Laganim vježbama joge možete ojačati ne samo mišiće abdomenalne mišiće, poznatije kao pločice, već i dublje trbušne mišiće koji vam omogućuju stabilnost prilikom izvođenja različitih položaja ravnoteže. Upravo zato smo u nastavku izdvojili primjer sjajnih vježbi s kojima ćete s lakoćom pokrenuti vaše trbušne mišiće, a koje će uz nutritivno bogatu prehranu, vrlo brzo dati rezultate!

Foto: Unsplash, Youtube
Objavljeno: 02.06.2020. u 12:56

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p