FIT

Kako hodanje može pomoći u postizanju fit forme?

Jednostavan način koji mora postati dio svakodnevne rutine!

Premda smo kada govorimo o mršavljenju naviknuti na pojmove kao što su teretana ili kardio trening, malo tko zna da i nešto manje intenzivan trening može tijelo, ali i organizam dovesti u fit formu. Hodanje je aktivnost koju svakodnevno prakticiramo, ali jeste li ikada na ovu fizičku aktivnost gledali kao na potencijalu metodu mršavljenja i poboljšanja opće kondicije?

Budući da živimo u užurbanom svijetu gdje nam tempo ne dopušta dovoljno vremena za posvećivanje vježbanju, ipak valja odvojiti određeno vrijeme kako biste posljedično sve obaveze obavljali s lakoćom. Kao što smo spomenuli, hodanje je aktivnost koju svakodnevno prakticiramo, ali kako bi hodanje imalo učinka na naše zdravlje, a potom i izgled, valja primjeniti nekoliko savjeta koji će biti zaslužni za sjajne rezultate. Naime, hodanje koje prelazi dvadesetak minuta može se svrstati u kategoriju anaerobnih treninga, a povećanjem dohodka kisika, smanjuje se opterećenje srca, ali i reducira stres što je možemo se složiti, jedan od glavnih problema današnjice.

@brunamarquezine

Pravilno hodanje podrazumijeva pravilnu tehniku disanja, odnosno udisaj na nos, a izdisaj na usta. Također, osim disanja bitno je i gibanje ruku koje mora biti u koordinaciji s tijelom jer se tako kalorije dodatno sagorijevaju. Kako biste smršavjeli hodanjem, bitno je ubrzati tempo i primijeniti tzv.brzo hodanje. Ovim načinom hodanja sagorijevate masno tkivo na trbuhu, ali i aktivirate mišiće nogu i stražnjice. Budući da se ne radi o agresivnom načinu vježbanja, kako bi se vidjeli prvi rezultati potrebno je određeno vrijeme, ali sigurno je da isti zasigurno neće izostati budete li kontinuirani i uporni u kombinaciji za zdravom i uravnoteženom prehranom.

Objavljeno: 10.10.2019. u 00:00
Tagovi: tjelovježba

VIDEO

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p