FIT

Kako izbjeći višak kilograma ovih blagdana?

Sjajni trikovi pomoću kojih ćete uživati u omiljenim blagdanskim slasticama
Miris kuhanog vina i cimeta, omiljenih slastica i ostalih gastro delicija preuzeo je grad. Tako nam na svakom koraku rastu zazubice te je popis delicija koje ovaj mjesec želimo degustirati poprilično dugačak. S druge strane, koliko god uživali u svemu što blagdani sa sobom nose, oni su istovremeno poprilično sklizak teren kada su u pitanju neželjeni kilogrami, stoga kako bi ovi blagdani prošli što bezbolnije i kako biste zadržali istu brojku na vagi, nije naodmet pridržavati se nekoliko zlatnih pravila!

Kraj godine poznati je kao period opuštanja, pogotovo kada je hrana u pitanju, a što dovodi do prekomjernog unosa kalorija. Mnogi od nas se već unaprijed psihički pripremaju na pretrpavanje omiljenim slasticama i masnim objedima, opravdavajući to blagdanskom euforijom i činjenicom da imamo vremena sve te iste kalorije i potrošiti. S druge strane, ako ne spadate u skupinu onih discipliniranih, koji redovito treniraju i vode računa o prehrani, nije naodmet uvrstiti u svakodnevnu rutinu nekoliko korisnih savjeta koji će spriječiti nakupljanje neželjenih kilograma, a zahvaljujući kojima ćete moći i dalje uživati u omiljenim blagdanskim jelima. 

 


Prvo zlatno pravilo jest to da nikada ne preskačete doručak koji bi trebao biti nutritivno bogat te sadržavati namirnice koje će vam pružiti energiju. Preskakanje doručka i čuvanje za kasniji obrok dovodi do toga da u svoje tijelo unosimo veću količinu hrane od one koja nam je zapravo potrebna, stoga hranjiva zobena kaša, kajgana ili krekeri s mliječnim namazom nešto su što će vas držati sitima. Nadalje, iako se često opravdavamo time da nemamo vremena, tjelovježba je nešto što bi trebalo biti dio vaše svakodnevne rutine, pa i za vrijeme blagdana. Teretana nije jedina opcija koja može održavati vaše tijelo u formi jer dobra šetnja na svježem zraku ili lagane vježbe kod kuće itekako mogu napraviti veliku razliku. 
 
Također, vodite računa o porcijama same hrane koju stavljate na svoj tanjur. Ponekad nas gladne oči potaknu da natrpamo tanjur i više nego što nam je to potrebno, stoga radije uzimajte manje porcije. Odličan savjet je i taj da prije svakog obroka popijete čašu vode kako biste prije osjetili sitost, kao i taj da uz svaki obrok pojedete zdjelicu omiljene salate. Vlakna su sjajna za poticanje probave, stoga će nešto teži i masniji obroci puno bolje sjesti. 
Foto: Instagram
Objavljeno: 14.12.2022. u 12:12

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p