FIT

Kako jednostavnim treningom ubrzati metabolizam?

Gubitak kilograma nikada nije bio jednostavniji!

Da, znamo da je ljeto i vrijeme opuštanja, no nekako ne biste trebali smetnuti s uma da naše tijelo to baš i ne zanima. Vježbanje i uravnotežena prehrana dobro su provjeren recept koji vodi do prekrasnog izgleda, bez obzira na okolnosti u kojima se nalazite, a ako vam se ponekad čini kako radite baš sve da bi došli do sjajne forme, a rezultati i dalje izostaju, onda je pravo vrijeme da okrivite svoj metabolizam!

Iako spor metabolizam zvuči kao jedan od najpoznatijih izgovora za prekomjernu tjelesnu težinu, ponekad se sve naše nevolje kriju upravo u njemu. Metabolizam zapravo označava razgradnju i sintezu hranjivih tvari, kao i izgradnju tkiva, mišića i zaliha od rezervnih tvari, pa kao takav ponekad može biti i glavni krivac za nakupljanje suvišnih kilograma. Ubrzati metabolizam zapravo nije neka velika znanost, već je potrebno samo malo volje, a ono što je potrebno jest obratiti pažnju na namirnice koje konzumirate tijekom dana, kao i uvrstiti nešto drugačiji oblik treninga u svoju fitness rutinu.

@camilacoelho

Neke namirnice djeluju prirodno na ubrzanje samog metabolizma, ali i na cjelokupno podizanje energije, stoga svakako na svoj tanjur uvrstite namirnice bogate proteinima, zdrave masti i ugljikohidrate, ali u pravilnim omjerima. Također zeleni čaj se pokazao kao pravi napitak za ubrzanje metabolizma, a za vrijeme ljetnih mjeseci služit će kao odlična zamjena ledenim čajevima koji su prepuni bijelog šećera. Poznata je činjenica kako metabolizam slabi tijekom dana, stoga vodite računa i o količini vaših obroka koje konzumirate. Zato neka vaš doručak bude bogat proteinima, a večere nešto laganije i raznovrsnije. Svakako cijelu priču oko pravilne prehrane zaokružite sjajnim treningom, čiji je fokus stavljen isključivo na ubrzavanje metabolizma, stoga uz sve navedene korake, gubitak kilograma ne bi trebao biti toliko problematičan proces!

Objavljeno: 12.08.2019. u 11:52
Tagovi: fitness

VIDEO

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p