FIT

Kako ne vratiti izgubljene kilograme?

Savjeti uz koje će fit forma potrajati!

Tjelovježba je jedna od onih životnih aktivnosti koju je teško uvesti u svoju svakodnevicu te se u potpunosti predati navikama zdravog života. Iako je većina nas upoznata s činjenicom da je vježbanje od velikog pozitivnog učinka na naše zdravlje, najčešće je posljedica želje za gubitkom kilograma, koji se po prestanku vježbanja nerijetko munjevitom brzinom povrate.

Kao što smo spomenuli, vježbanje potaknuto isključivo željom za boljim fizičkim izgledom, najčešće je osuđeno na neugodnu pojavu u vidu vraćanja izgubljenih kilograma. Želite li doista zadržati fit formu te živjeti i osjećati se bolje, vježbanje je potrebno prigrliti dugoročno te ne odustati nakon što vidite željenu brojku na vagi. Mit kako tjelovježba sa sobom vuče striktnu prehranu je upravo to, običan mit u koji što prije morate prestati vjerovati. Jedom kada je fizička aktivnost prisutna, ponekad možete uživati u nešto kaloričnijim obrocima, a ostatak prehrane bazirati na onim zdravim i hranjivim namirnicama koje su jednako ukusne kao i one kalorične. Baš kao što nećete smršavjeti nakon jednog zdravog obroka, nećete se niti udebljati od jednog nezdravog, što podrazumijeva da je sve u balansu, upornosti i kontinuitetu. Također, vježbe koje izvodite ne moraju uvijek biti visokog intenziteta, štoviše jedan srednja razina zahtjevnosti je potpuno dovoljna kako bi se fit izgled dugoročno zadržao te kako s vremenom kao rezultat ne bi proizveo previše mišićavo tijelo. Kako biste dobili bolji uvod u to o kakvim se vježbama radi, u nastavku smo izdvojili koristan video za koji smo sigurni da će vam dobro doći.

Foto: Instagram, Youtube
Objavljeno: 18.05.2019. u 00:00

VIDEO

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p