FIT

Kako poboljšati fleksibilnost tijela?

Jednostavne vježbe za bolju elastičnost!

Kada govorimo o vježbanju, moramo primijetiti kako je uvijek naglasak na gubitku kilograma ili oblikovanju, no vrlo rijetko se pažnja pridaje fleksibilnosti. Fleksibilnost tijela je izuzetno važna za pravilno izvođenje vježbi, pa je istezanje svakako dio treninga koji nikako ne smijete shvatiti olako.

Fleksibilnost tijela, odnosno elastičnost je nešto što je nekim ljudima prirodno urođeno, dok s druge strane većina ipak treba s posebnim vježbama poraditi na elastičnosti tijela. Iako ga mnogi ljudi preskaču, istezanje prije i poslije treninga je od iznimne važnosti jer čuva mišiće te smanjuje mogućnost ozlijeda koje se mogu dogoditi kod treninga različitih intenziteta, ne nužno samo onih zahtjevnih. Vježbe istezanja nisu previše zahtjevne, no na početku vam neće biti jednostavne zato što neke elemente jednostavno nećete moći izvesti, no naravno s vremenom uložen trud i upornost će se isplatiti te ćete s lakoćom izvoditi istezanje. Fleksibilnost je najbolje razvijati u što mlađoj dobi, no ipak nikad nije kasno započeti samo morate imati na umu da će vam trebati nešto više vremena. Bolja fleksibilnost vodi ka boljem treningu te generalnom stanju tijela, a osim što sprječava ozlijede, također poboljšava motoričke sposobnosti te relaksira i smiruje tijelo. Vježbe istezanja najbolje je raditi prije treninga, ali i ujutro, stoga smo u nastavku izdvojili video pomoću kojeg ćete vrlo lako savladati ove jednostavne vježbe.

 

Foto: Instagram, Youtube
Objavljeno: 11.05.2019. u 00:00
Tagovi: tjelovježba

VIDEO

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p