FIT

Kako početi s vježbanjem nakon duže pauze?

Imamo korisne savjete!

Iako je tjelovježba jedna od onih životnih navika koja bi trebala biti svakodnevica, moramo priznati kako to nerijetko i nije tako. Užurbani način života, pregršt obaveza i manjak slobodnog vremena glavni su krivci zbog kojih ne vježbamo, a ono što je posebice zahtjevno definitivno je ponovni početak.

Sigurni smo da gotovo ne postoji osoba koja nije započela s vježbanjem, no nedugo zatim i prestala. Jednom kada prestanete s vježbanjem, iz dana u dan imate sve manje kondicije i snage, što znači da ponovni početak može biti itekako naporan i zahtjevan. Ipak, kako bi cijeli proces protekao što lakše, postoje jednostavni trikovi s kojima ćete brzo ponovno pokrenuti tijelo. Jedna od prvih koraka kojim se možete poslužiti jest mini detox. Detox je generalno odličan način za čišćenje organizma od toksina, a govorimo li o ponovnom početku vježbanja, na pravi način će pokrenuti tijelo te mu podariti potrebnu energiju i poletnost. Sljedeće što predlažemo je da s jednostavnim i laganijim vježbama polako tijelo uvedete u proces vježbanja, a vježba koja se pokazala najboljom definitno je trčanje. Svakako pokušajte trčati na otvorenom i to ujutro ili navečer, a potom s vremenom uvrstiti i laganije kardio vježbe koje će učvrstiti tijelo i potaknuti otapljanje masnoće. Posljednji savjet tiče se prehrane koja valja biti raznovrsna i redovita. Naime, ukusno voće i povrće, meso, riba i hranjive žitarice odlično će potaknuti organizam te mu podariti potrebnu energiju i snagu.

U nastavku smo izdvojili jednostavan video s kardio vježbama koje možete izvoditi i kod kuće!


Objavljeno: 26.02.2020. u 16:08

VIDEO

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p