FIT

Koju hranu konzumirati prije treninga?

Savjeti za što učinkovitije održavanje linije!

Redovito vježbanje iznimno je bitna navika u životu, no osim samog vježbanja valja paziti i koje namirnice unosite u organizam. Pitanje koje se nerijetko postavlja tiče se hrane koju se smije konzumirati prije treninga, a činjenica je da se pravilnom prehranom uvelike poboljšava sam rezultat treninga. 

Što jesti prije treninga jedno je od najučestalijih pitanja te dok će neki odgovoriti ništa, drugi će zagovarati obrok i tako u krug. Važno je napomenuti da bez obzira jeste li u boljoj ili lošijoj fizičkoj formi, svaki trening je napor za tijelo koji ga troši, stoga je nahraniti organizam prije tjelovježbe prijeko potrebno. Obrok prije treninga mora biti kombinacija ugljikohidrata i proteina kako bi ono bilo dovoljno jako da izdrži trening na kvalitetan način te sagorijeva masnoće, a samo konzumiranje hrane preporučuje se otprilike oko sat i pol prije same tjelovježbe kako ne biste imali osjećaj težine i tromosti.

@sarahs_day

 Što se tiče hrane koju smijete konzumirati, ona se ne razlikuje previše od uobičajene i uravnotežene prehrane koju konzumirate no ipak obrok prije treninga valja sadržavati probavljive ugljikohidrate i proteine, a to znači da su je voće i proljeće vrlo poželjno, nemasni jogurti, žitarice, riba, meso… U slučaju da u tijelo unesete teže probavljive namirnice, trening će vam biti puno naporniji za izdržati te ga nećete moći iznijeti na pravilan način, a samim time izostat će i željeni rezultat. Također, osim konkretne hrane, možete se počastiti orašastim plodovima ili ukusnim smoothiejem.

Ono što svakako morate izbjegavati su šećeri jer oni posljedično mogu dovesti do niske razine šećera u krvi tijekom vježbanja, a samim time i neugodnih nuspojava. Osim hrane, neizmjerno je bitan i dovoljan unos vode. Naime, pravilna i kontinuirana hidratacija ključan je element svakog treninga i zdrave prehrane jer se radi o bitnom nutrijentu koji štiti od ozljeda te održava normalnu tjelesnu temperaturu. Obrok prije treninga definitivno je vrlo bitna stavka te ga ne biste smjeli preskakati, već ga prilagoditi kako bi sam trening, ali i njegovi rezultati bili što uspješniji i bolji.

Foto: Instagram
Objavljeno: 27.05.2019. u 15:41

VIDEO

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p