FIT

Koliko dugo treba držati plank da bi se vidjeli rezultati?

Vježba koja je idealna za oblikovanje cijelog tijela!

Početak ove karantene mnogima je od nas poslužio kao jedinstvena prilika za mijenjanje nekih nezdravih životnih navika. Tako se sve češće mogu pronaći zdrave namirnice na našem tanjuru, a vježbanje je postala aktivnost za koju konačno imamo slobodnog vremena. Činjenica jest da su neke vježbe učinkovitije od drugih, stoga smo jednu upravo takvu izdvojili u nastavku!

Za plank slobodno možemo reći kako imamo love and hate odnos. Ono što volimo kod ove vježbe jest njezina učinkovitost, dok samo izvođenje i nije baš zabavno. Kod ove vježbe poprilično je važno pravilno izvođenje kako ne bismo preopteretili ili oštetili kralježnicu te je potrebna određena količina snage kako bi se vježba što uspješnije izvela. No, ono što je još važno jest i koliko dugo držimo plank. Najčešće posustanemo u situacijama kada nam se cijelo tijelo krene tresti od zahtjevnosti ove vježbe, no ako želimo vidljivost rezultata, onda bi minimalno trebali držati plank 10 sekundi, ako ste tek počeli s treniranjem. Ovisno o kondiciji vježbača, s vremenom se dužina izvođenja planka treba nadograđivati, pa su tako dvije minute kod redovitih vježbača najbolji odabir. U ovoj vježbi maksimalno koristimo mišiće trbuha, stražnjice te tetive, a kako ju što ispravnije izvesti otkrijte u videu!

Objavljeno: 24.04.2020. u 13:18
Tagovi: fitness

VIDEO

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p