FIT

Mediteranska dijeta u nekoliko tjedana dovodi do savršenstva

Zdrava i ukusna prehrana!

Dolaskom prvih zraka sunca, nekoliko nakupljenih kilograna viška koje su slojevi zimske odjeće vješto skrivali polako postaju vidljivi, no srećom pravo ljeto ipak još uvijek nije iza ugla i na pravom ste vremenu za dovođenje tijela u formu.

Sigurni smo kako smo svi tijekm života barem jednom završili na nekoj vrsti dijete te istom bili nezadadovoljni. Iako poanta dijete je mršavljenje, ukoliko je prehrana koju konzumirate tijeko procesa mršavljenja bezukusna, nedovoljno kalorična ili ne sadržava dovoljno nutritivno vrijednih namirnica, kao rezultat pojaviti će se glad i nervoza što u konačnici vodi ka kršenju dijete. Najuspješnija i najbolja dijeta je ona koja sadrži reduciranu, no i dalje ukusnu hranu koja predstavlja zadovoljstvo i sreću te vas čini jačima, zdravijima, a u konačnici i mršavijima. Dijeta koja je visoko na listi omiljnih objedinjuje sve navedene stavke, a radi se o popularnoj mediteranskoj dijeti.

Poznato je kako je mediteranska prehrana iznimno ukusna i hranjiva, stoga ova dijeta mnogima neće predstavljati tipčnu dijetu konzumirate li i inače namirnice koje su joj bliske. Naime, mediteranska dijeta bazira se na sezonskoj biljnoj prehrani koja uključuje raznorsno voće i povrće, mahunarke, sjemenke, cjelovite žitrice te orašatse plodove. Ono što je u potpunosti zabranjeno je konzumacija šećera, brašna, masnoća i bilo kojeg ulja osim onog maslinovog. Osim biljnih elemenata, kada govorimo o mesu konzumira se riba i morski plodovi, nemasno meso, odnosno puretina i piletina.

Ono što je vrlo bitno za napomenuti kada govorimo o mediteranskoj dijeti je činjenica kako pripremate hranu. Riba se može pripremiti tradicinalno na gradele ili se kuha, ono što treba izbjegavati je prženje, a isto se primjenjuje i na pripremu mesa. Budući da je riba jedna od najzdravijih namirnica, potrebno ju je konzumirati barem tri puta tjedno, a svaki obrok osim doručka mora sadržavati sezonsko povrće u vidu kelja, blitve ili mahunarki. Mediteranska dijeta je vrlo raznolika te vam daje ‘raširene ruke ‘ u mnogočemu i jedino što trebate izbaciti su masnoće. Iako vam možda na prvi pogled kuhana hrana može djelovati bezukusno, u praksi to nije tako jer smijete koristiti baš sve začine, a mi vam garanatiramo da ćete se iznenaiti koliko takva jela mogu biti ukusna. Posebnost mediteranske dijete leži u tome što ona predstavlja način života i uživanje, stoga uvođenjem ovakve ishrane u svoju svakodnevnicu sigurno nećete požaliti.

@sarahs_day

Foto: Instagram, Unsplash
Objavljeno: 13.04.2019. u 15:27
Tagovi: mršavljenje, dijeta

VIDEO

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p