FIT

Mogu li se dugim šetnjama izgubiti kilogrami?

Pravo je vrijeme da se uhvatite u koštac s viškom kilograma!

Iako smo početkom godine sami sebi dali čvrsto obećanje kako će ovo biti godina naše najbolje fitness forme, motivacija je svakim danom sve manja i manja. Nedostatak fizičke aktivnosti i uživanje u junk foodu, s kojim si kratimo boravak kod kuće, doprinijeli su poprilično velikoj brojci na vagi, stoga je pravo vrijeme da se uhvatite u koštac s viškom kilograma!

Pored pravilne prehrane, o gubitku kilograma ne možemo govoriti, a da se ne dotaknemo i fizičke aktivnosti. Od nedavno su nam konačno postale dostupne i teretane, no to ne znači da je treniranje s teškim utezima i na spravama za koje nismo sigurni kako funkcioniraju, jedini način putem kojeg možemo dovesti svoje tijelo u formu. Ono što je važno jest pronaći aktivnost koja nam neće biti previše naporna i u nama stvarati nezadovoljstvo jer takav model vježbanja nije dugoročno izdrživ, a za željene rezultate neophodna je disciplina i upornost. Upravo zato je mnogima šetnja omiljeni odabir aktivnosti, a osim što pripomaže u mršavljenju, također djeluje opuštajuće te boravak na svježem zraku uvelike popravlja naše raspoloženje!

Pitanje koje se često postavlja kada je šetnja u pitanju, jest koliko je zapravo potrebno šetati, a da bi se vidjeli nekakvi rezultati? Kao i kod svake fizičke aktivnosti, važno je voditi računa o kalorijskom deficitu, odnosno većoj potrošnji kalorija u odnosu na unos, a što u konačnici rezultira s gubitkom masnih naslaga. Također hodanje duže od 30 minuta ulazi u kategoriju aerobnog treninga, što je zapravo sjajna zamjena za vježbe koje vam možda i ne odgovaraju. Kod hodanja je zapravo najvažnije održavati tempo kako bi postigli vidljive rezultate te pri tom ne zaboravite uključiti i ruke, čime ćete sagorjeti nešto više masnog tkiva. U prosjeku je poželjno prakticirati brzo hodanje od 30 minuta, a sigurni smo da toliko vremena za svoje zdravlje uvijek možete izdvojiti!

Foto: Instagram
Objavljeno: 02.03.2021. u 14:46
Tagovi: fitness

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p