FIT

Najčešći razlozi koji sprječavaju gubitak kilograma

U nekoliko koraka do boljeg izgleda!

Jesenski period najčešće je vrijeme u kojem se odlučujemo na promjenu prehrane i započinjemo s tjelovježbom. Iako se nerijetko čini kako o zdravoj prehrani i tjelovježbi znamo sve, ponekad rezultati jednostavno izostanu, a razlog zašto je to tako krije se u banalnim pogreškama koje nesvjesno činimo.

Jednom kada se odlučite dovesti tijelo, ali i zdravlje u formu morate biti svjesni da to zahtjeva promjene u prehrani. Naime, ona mora biti uravnotežena i raznolika, a upravo u tim trenutcima dolazi do jedne od najčešćih pogrešaka. Jednom kada ste na ‘dijeti’ to ne znači da morate prestati jesi masnoće, već samo morate početi konzumirati one zdrave. Iako može dati prvotan rezultat, s jednoličnom prehranom vrlo brzo primijetit ćete kako ste neprestano gladni i usprkos svemu nezadovoljni izgledom. Kako biste to izbjegli potrebno je jesti redovito i raznoliko te ne količinski dovoljno. Kada je tijelo gladno ono troši energiju iz mišića, ne masnoće, stoga hrani posvetite posebnu pažnju jer ona je jedna od glavnih segmenata uspješnog mršavljenja, ali i vježbanja.

@sarahs_day

Sljedeća pogreška koja je vrlo česta je ona vezana uz vježbanje. Pretjerivanje, odnosno prekomjerno vježbanje neće dati rezultate kakve očekujete. Ako ste neaktivni i tek započinjete, važno je intenzitet prilagoditi trenutnoj formi te ne forsirati ono što u ovom trenutku ne možete. Snaga i izdržljivost gradi se postepeno te tijelu treba dopustiti da dođe u stadij kada s lakoćom može izvoditi određene vježbe. Mislite li da ćete samo zato što ste preforsirali tijelo i najvjerojatnije većinu vježbi izvodili na nepravilan način smršaviti  brže, potpuno je pogrešno, pa pokušajte izbjeći takav način dolaska do željenog izgleda.

Posljednje pogreška koju valja naglasiti tiče se različitih napitaka ili čajeva za mršavljenje. Daleko od toga da određeni proizvodi, a pogotovo ako su na prirodnoj bazi ne pomažu da se metabolizam pokrene i oslobodi suvišnu vodu, ali od toga nećete izgubiti masnoće. Kilogrami koje izgubite vodom povrate se kroz nekoliko dana te su oku nevidljivi, stoga nemojte se poveseliti pokaže li vam vaga manju brojku samo zato što ste konzumirali veće količine određenog napitka. Kako bi mršavljenje i učvršćivanje tijela bilo uspješno, valja objediniti sve elemente, od prehrane, dovoljno kretanja, odnosno vježbanja, pa do napitaka koji pomažu boljem funkcioniranju organizma i samo tada će rezultati biti potpuni.

Objavljeno: 10.09.2019. u 14:03

VIDEO

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p