FIT

Ovo su vježbe koje se najčešće preskaču, a ključne su za lijepo oblikovane noge i stražnjicu!

Pogađate li o kojim vježbama je riječ?

Vježbe fleksibilnosti nerijetko vezujemo isključivo kao tip vježbi koji se radi unutar nekog drugog treninga, ali nema baš nikakvog razloga da ih ne prakticirate i zasebno. Ovaj tip vježbi poboljšava i jača gipkost zglobova, samo držanje tijela, a utječe i na izvedbu ostalih tipova vježbi, a kao i finalan rezultat uvelike poboljšava izgled nogu i stražnjice, stoga ako već niste, pravi je trenutak da krenete s ovim tipom tjelovježbe.

Baš kao i uvijek, forma, odnosno način na koji izvodimo vježbe iznimno je bitan, a to je posebno izraženo kod vježbi za fleksibilnost. Naime, iako će vam na početku određene figure biti zahtjevne i vjerojatno ih nećete moći izvesti, nikako nemojte pod svaku cijenu forsirati tijelo. S vremenom, tijelo će postati sve gipkije i s lakoćom ćete izvoditi sve vježbe, a do tada mu dajte vremena onoliko koliko je potrebno kako bi se prilagodilo. Nadalje, odlučite li se prakticirati isključivo vježbe fleksibilnosti kako biste ‘izvukli’ tijelo te postigli vretenast izgled, morate imati na umu da rezultati neće doći preko noći i da valja biti ustrajan. Ono što garantiramo je da ćete osim kod izgleda, primijetiti iznimno pozitivne promjene i u energiji, ali i izdržljivosti tijela. Kako bi rezultati došli što brže vježbe fleksibilnosti potrebno je prakticirati svakodnevno, ali u kratkom trajanju od maksimalno pola sata i tada možete biti sigurni kako odlični rezultati sigurno neće izostati.

U nastavku smo izdvojili odličan video s jednostavnim vježbama fleksibilnosti za one koji tek počinju!

Foto: Youtube, Instagram
Objavljeno: 19.10.2021. u 13:41

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p