FIT

Pogreške koje radite prilikom vježbi za stražnjicu

Jednostavni savjeti koji garantiraju pozitivne rezultate!

Možemo se složiti kako je vježbanje jedna od onih navika koja osim atraktivnog izgleda, ima i ostale beneficije koje su tijelu i organizmu prijeko potrebne. Iako je odluka o vježbanju najčešće povezana s izgledom, valja imati na umu kako to ne smije biti jedini razlog, ali ipak ljepši i zdraviji odraz u ogledalu je baš svakome dobar i velik poticaj za nastavak.

Postoje određeni dijelovi tijela koji su posebno zahtjevni za učvrstiti, a razlog zašto je to tako leži u činjenici da jednostavno prirodno nakupljaju više masnih naslaga te lakše izgube elastičnost, što posljedično znači neatraktivan izgled. Jedan od takvih dijelova tijela definitivno je stražnjica i jednom kada se odlučite poraditi na njezinom izgledu, iznimno je važno da ne činite određene pogreške koje će spriječiti postizanje željenog rezultata. Naime, jedna od najčešćih pogrešaka je ne zatezanje mišića prilikom vježbanja. Izvođenje čučnjeva i ostalih specijaliziranih vježbi za stražnjicu ima puno bolji učinak napnete li sve mišiće u tijelu i tako potaknete sagorijevanje masti te pospješite učvršćivanje. Nadalje, način na koji izvodite čučnjeve također je od velike važnosti jer krivim pozicioniranjem osim što će izostati rezultat, možete prouzročiti i brojne ozlijede, a to sigurno nije nešto što želite. Sljedeća stavka za koju mnogi ne znaju da može usporiti proces dolaska do željenog izgleda je i pretjerano vježbanje, odnosno iskušavanje vlastitih granica. S obzirom u kojem se fizičkom stadiju nalazite, intenzitet i trajanje vježbi u potpunosti prilagodite sebi i dopustite tijelu da postupno dođe u formu i tek onda pojačajte rutinu koju prakticirate. Vježbe za stražnjicu su jednostavne, ali uz nepravilno izvođenje, jednostavno ne daju rezultate, a kako vam se to ne bi dogodilo, u nastavku smo izdvojili odličan video koji pokazuje na koji način pravilno izvoditi vježbe za stražnjicu.

Objavljeno: 29.07.2019. u 10:59

VIDEO

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p