FIT

S ove dvije vježbe ćete u tren oka do čvrste i oblikovane stražnjice!

Kombinacija koja provjereno djeluje!

Vjerujemo da će se velika većina žena složiti kako je stražnjica dio tijela na koji posebno obraćamo pozornost kada je riječ o definiciji. Upravo zato, prakticiranje specijaliziranih vježbi je nužno želite li dobiti zadovoljavajuće rezultate, a mi smo pronašli kombinaciju vježbi koje su jednostavno, a koje provjereno djeluju!

Razvijene su nebrojene polemike kako učvrstiti stražnjicu, online postoji puno metoda i načina, no katkad je jednostavno najbolje rješenje okrenuti se dobrim starim provjerenim vježbama. Kada govorimo o oblikovanju stražnjice, dvije vježbe ističu se kao apsolutni ‘must have’, a riječ je o čučnju s opterećenjem i mrtvom dizanju. S obzirom na to da obije vježbe dolaze s opterećenjem što je vrlo važno, za početak kilograme koje ćete dizati prilagodite kondiciji i spremnosti tijela. To je najčešće girja od 6-8 kilograma, a možete se odlučiti i za pločasti uteg ili bučice. Kada ste nabavili prikladno opterećenje, za ove dvije vježbe je iznimno važno pravilno izvođenje i nikako ne kompromitirajte formu zbog broja ponavljanja. Dakle, bolje je ići sporijim tempom, ali raditi pravilno, nego brzati i vježbe raditi pogrešno.

Čučanj s opterećenjem i mrtvo dizanje najčešće su sastavni dio gotovo svakog treninga, ali želite li se fokusirati samo na stražnjicu, možete ih izvoditi i izolirano, no prethodno se obavezno zaigrati, kao i istegnuti po završetku vježbanja. Za optimalne rezultate koji će s upornošću i kontinuitetom biti sve bolji, idealno je izvesti po tri serije svake vježbe s dvadeset ponavljanja. Naravno, uz tjelovježbu potrebno je modificirati i prehranu te istu bazirati na sezonskim zelenim namirnicama u kombinaciji s uravnoteženim ostatkom hrane jer tada rezultati sigurno neće izostati.

U nastavku smo izdvojili dva korisna videa koja precizno pokazuju kako pravilno izvoditi čučanj s opterećenjem i mrtvo dizanje!

Foto: Instagram, Youtube
Objavljeno: 27.09.2022. u 16:09

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p