FIT

Trik s kojim vježbanje više neće biti neugodno!

Upala mišića kao glavni razlog za odustajanje od tjelovježbe

Dobro je poznata stvar kako je vježbanje aktivnost koja bi trebala biti sastavnim dijelom baš svačije svakodnevice, no to nerijetko i nije tako. Nedostatak vremena, manjak energije, ali i kratkotrajne nuspojave koje se javljaju kao posljedica treninga vrlo često su glavni krivci zbog kojih odustajemo od vježbanja, ali srećom postoje odlični trikovi s kojima možete doskočiti svakom problemu.

Ako ne vježbate kontinuirano, sigurni smo kako ste se barem jednom susreli s neugodnom upalom mišića. Ovisno o intenzitetu, ali i trenutnoj formi u kojoj se nalazite, upale mogu biti poprilično neugodne i potrajati i do nekoliko dana te nas obeshrabriti za daljnje vježbanje. Iako je riječ o vremenu od svega nekoliko dana, postoje jednostavni trikovi pomoću kojih možete ublažiti upale i nesmetano nastavi s ostatkom aktivnosti i obavezama koje vas očekuju. Upala mišića je prirodna reakcija organizma na aktivnost koja tijelu nije uobičajena, odnosno aktivnost na koju tijelo nije naviknuto. Ponekad i aktivni sportaši ili rekreativci također mogu dobiti upalu mišića, stoga nikada nije naodmet znati na koji način ju uspješno ublažiti. Upala mišića zapravo je dobra pojava jer je riječ o znaku da ste aktivirali i pokrenuli mišiće te tijelo pripremili za jačanje. Dok miruje, tijelo energiju crpi iz masti, a kod tjelesne aktivnosti energija dolazi iz ugljikohidrata te upravo proces izvlačenja ugljikohidrata jedan je od glavnih razloga upale ako vam mišići nisu dobro prokrvljeni.

Osjećaj peckanja i boli najčešće opisuje upalu mišića te iako je istu u potpunosti nemoguće izbjeći, jednom kad se pojavi odmah krenite s masažom, ali i aktivnošću. Upala će najbolje proći budete li upaljeno područje održavali aktivnim, stoga najbolja opcija je lagano trčanje ili brzo hodanje koje će mišiće ugrijati i poboljšati cirkulaciju koja će smanjiti upalu, a također pomoći će i tuširanje hladnijom vodom. Prevencija upale opcija je koju isto možete pokušati s tim da valja imati na umu kako je ona u potpunosti nemoguća, ali možete se odlučiti za kvalitetno i duže zagrijavanje koje će pripremiti tijelo za napor, kao i nastaviti s laganijim treningom pa postupno pojačavati tempo. Iako je vježbanje s upalom mišića na prvi pogled neizvedivo, ono je ključ prestanka, ali naravno ono što nikada ne smijete činiti je preforsirati tijelo već mu dopustiti aktivan, ali lagan povratak u formu.

Foto: Unsplash
Objavljeno: 20.11.2019. u 12:19

VIDEO

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p