FIT

U kojim situacijama je najbolje preskočiti trening i odmoriti se?

Nekada je najvažnije uzeti dan za sebe i dobro se odmoriti!

Ono što razlikuje vježbača koji ostvaruje vidljive rezultate na svom tijelu i zacrtane fitness ciljeve od onih koji muku muče s treninzima te su jedino vješti u pronalaženju sjajnih izgovora zašto trening preskočiti, jest dosljednost, odnosno kontinuitet treniranja. Ako ste kliknuli na ovaj članak kako biste pronašli još jedan izgovor koji će vas opravdati da danas preskočite trening, mogli biste ostati razočarani jer se odmaranje itekako treba zaslužiti!

Poprilično je tanka granica između zaista zasluženog odmora i u pronalaženju izgovora za preskočeni trening. Najčešća greška u treniranju jest ignoriranje nužnosti odmora, a što je ujedno i najčešći razlog zašto naše tijelo ne ostvaruje nikakav progres. Ako spadate u skupinu redovitih vježbača koji se dosljedno pridržavaju plana treniranja, onda na umu morate imati i dane rezervirane za odmor, kako bi se tijelo oporavilo te kako bi moglo u narednim treninzima ostvarivati svoj puni potencijal. Procijeniti koliko dana je potrebno tijelu za odmor vrlo je nezahvalno jer to ovisi o razini kondicije, dobi, kao i intenzitetu vježbanja, ali je prosjek da bi između dva treninga snage trebalo proći oko 72 sata odmora kako bi se mišići u potpunosti oporavili.

Također još neke situacije treba uzeti u obzir kada je najbolje uzeti pauzu te ne ispitivati svoje granice dosljednosti jer samo vježbanje ne bi bilo produktivno. Ako ste pod stresom i čini vam se kako 'grcate' u obavezama, najbolje je da se radije posvetite aktivnostima koje će vas opustiti. Stres je veliko mentalno i fizičko opterećenje koje stvara osjećaj umora, pa je velika vjerojatnost da sam trening ne bi odradili kvalitetno.

Također nenaspavanost je jedan od opravdanih razloga zašto preskočiti trening, pa je u toj situaciji ono najbolje što možete učiniti za tijelo jest dati mu potreban odmor. Nadalje, ako se osjećate bolesno, vježbanje također nije preporučeno jer možete povećati razinu dehidracije, što nikako nije poželjno. Navedene situacije možete iskoristiti tako da konačno ukradete nekoliko minuta za sebe, uživate u opuštajućoj kupci, počastite se omiljenom hranom ili konačno krenete s čitanjem knjige za koju nikako ne prolazite vremena, a što će vam se na idućem treningu itekako isplatiti!

Foto: Instagram
Objavljeno: 15.10.2020. u 10:07

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p