FIT

Vježbe fleksibilnosti s kojima ćete oblikovati savršeno tijelo

Jednostavnim koracima do željenog izgleda!

Kada govorimo o vježbama fleksibilnosti, odnosno vježbama istezanja, najčešće se prakticiraju isključivo prije ili poslije treninga, ali ove vježbe vrlo dobro funkcioniraju i zasebno te daju odlične i pozitivne rezultate. Vježbe fleksibilnosti imaju još jednu veliku prednost, a to je činjenica kako ih možete izvoditi u bilo kojem prostoru jer vam nije potrebna nikakva dodatna oprema, već samo prostirka i sportska odjeća.

Kako što smo spomenuli, vježbe fleksibilnosti nerijetko vezujemo isključivo kao tip vježbi koji se radi unutar nekog drugog treninga, ali nema baš nikakvog razloga da ih ne prakticirate i zasebno. Ovaj tip vježbi poboljšava i jača gipkost zglobova, samo držanje tijela, a utječe i na izvedbu ostalih tipova vježbi. Ono što je bitno za naglasiti kod izvođenje vježbi fleksibilnosti je njihova forma. Naime, iako će vam na početku određene figure biti zahtjevne i vjerojatno ih nećete moći izvesti, nikako nemojte pod svaku cijenu forsirati tijelo. S vremenom, tijelo će postati sve gipkije i s lakoćom ćete izvoditi sve vježbe, a do tada mu dajte vremena onoliko koliko je potrebno da bi se prilagodilo. Nadalje, odlučite li se prakticirati isključivo vježbe fleksibilnosti kako biste ‘izvuukli’ tijelo te postigli vretenast izgled, morate imati na umu da rezultati neće doći preko noći i da valja biti ustrajan. Ono što garantiramo je da ćete osim kod izgleda, primijetiti iznimno pozitivne promjene i u energiji te izdržljivosti tijela. Kako bi rezultati došli što brže vježbe fleksibilnosti potrebno je prakticirati svakodnevno, ali u kratkom trajanju od maksimalno pola sata i tada možete biti sigurni kako odlični rezultati sigurno neće izostati.

U nastavku smo izdvojili odličan video s jednostavnim vježbama fleksibilnosti za one koji tek počinju.

Objavljeno: 02.09.2019. u 16:25

VIDEO

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p