FIT

Vježbe koje tope kalorije i omogućuju da bezbrižno uživate u blagdanskoj hrani!

Znamo kako ostati fit tijekom blagdana!

Dolaskom blagdanskog perioda, sasvim je normalno i uobičajeno pomalo zaboraviti na zdrave navike koje inače prakticiramo ili pak pokušavamo usvojiti. Pregršt slastica i sličnih ukusnih zalogaja vrlo lako nas potaknu da aktivniji način života zanemarimo, ali valja imati na umu da je moguće oboje i to uz male prilagodbe koje ne zahtijevaju puno odricanja.

Iako je ove godine advent u nešto drugačijem obliku koji nam ne dopušta 'lutanje' po različitim lokacijama i isprobavanje hrane, vjerujemo da će mnogi posegnuti za home made varijantama najdražih delicija. Fritule, germknedle, teža mesna jela samo su dio prehrane koje uvelike može utjecati na našu formu ako pritom zanemarimo kretanje, odnosno vježbanje. Očekivati potpunu disciplinu u spomenutom periodu je pomalo iluzorno, ali zato ono što možete napraviti je nastaviti s vježbanjem. U tom slučaju, dinamične kardio vježbe nameću se kao nepogrješiv odabir koji topli kalorije te učvršćuje tijelo, ali i podiže generalnu kondiciju na jednu posve novu razinu.

Osim poboljšanog izgleda, pomoću kardio vježbi imat ćete više energije, osjećat ćete se poletnije i zdravo, stoga potaknuti time, nema baš nikakvog razloga da već danas ne krenete ili nastavite s ovom vrstom tjelovježbe. Naravno, ovaj tip vježbi nije najjednostavniji i vrlo vjerojatno ćete na početku naići na prepreke, ali tijelo se brzo prilagođava i već u kraćem periodu bit će vidljiv kondicijski napredak, a tada sve što treba je nastaviti istim tempom i kroz nekoliko mjeseci uživati sve benefite. Vratimo li se na blagdansko uživanje u hrani, prakticirate li paralelno kardio vježbe pet dana u tjednu, možete biti sigurni da izgled neće patiti, no ipak pripazite na sate u kojima jedete te po završetku prosinca, tijelu priuštite zdravi detox.

U nastavku smo izdvojili koristan video s kardio vježbama srednjeg intenziteta!

Foto: Instagram, Youtube
Objavljeno: 12.12.2020. u 16:39

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p