FIT

Zašto je preskakanje užeta sjajna stvar za gubljenje kalorija?

Zabavno, ali i vrlo korisno!

Sigurni smo da nema djeteta koje vrijeme nije provodilo preskačući uže. Naime, ova zabavna, ali i zahtjevna metoda sada je sjajan odabir za sve one koji žele poboljšati kondiciju i istopiti kalorije, a činjenica da je ujedno riječ o vježbi koja je sve samo ne monotona, dodatno nas potiče da što prije nabavimo ovaj rekvizit i krenemo s vježbanjem!

Preskakanje užeta je vježba koja ima mali milijun blagodati, a kao jedna koju odmah primijetimo je poboljšanje kondicije. Kondicija je vrlo važan element koji uvelike uvjetuje naše rezultate i način na koji izvodimo vježbe, a preskakanje užeta tada se nameće kao sjajna metoda s kojom ćete u kratkom periodu osjetiti bolju izdržljivost i općenitu snagu tijela. Osim poboljšanja kondicije, preskakanje užeta topi kalorije, a kako bi rezultati bili vidljivi, uže je potrebno preskakati svaki dan otprilike pola sata. Naravno, s vremenom kad poboljšate kondiciju, ovaj vremenski period neće predstavljati nikakav izazov, već ćete s lakoćom izvoditi ovu zabavnu i dinamičnu vježbu. Isto tako, preskakanje užeta uvelike utječe na koordinaciju, umanjuje mogućnost ozljeda nogu i gležnjeva te učinkovitost disanja. Način na koji dišemo je vrlo važan kod vježbanja jer nije dobro ostajati bez daha, a kako biste poradili na tome, preskakanje užeta je odličan alat koji neće razočarati niti na tom području. Budući da su pred nama sve ljepši dani, a uže je malo i praktično, predlažemo da se odlučite za brzo hodanje ili trčanje, a na kraju trening zaokružite preskakanjem užeta na otvorenom jer možete biti sigurni da će prvi rezultati doći vrlo brzo i poslužiti kao motivacija za dalje.

U nastavku potražite video u kojem je objašnjeno kako pravilo preskakati uže!

Foto: Instagram, Youtube
Objavljeno: 22.03.2021. u 10:47

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p