FIT

Zašto je u stresnim trenutcima bitno ostati fizički aktivan?

Tjelovježba kao odlična antistres terapija!

Period u kojem se nalazimo nije nimalo lak, prirodne elementarne nepogode i pandemija ostavljaju posljedice na svim poljima života, ali kako bismo sačuvali bistar um i zdravlje, vrlo je bitno ne zaboraviti na fizičku aktivnost i sve benefite koje takav način života donosi!

Vjerujemo da znate koliko je tjelovježba bitna za normalno i zdravo funkcioniranje tijela, ali u danim stresnim situacijama, ona kao da je prvo čega se odričemo. Zapravo, trebalo bi biti u potpunosti suprotno, odnosno tjelovježba je sjajan ispušni ventil koji nam pomaže da se što jednostavnije nosimo sa stresom. Budući da je trenutna situacija vrlo nepovoljna, ono što predlažemo je da svakako iskoriste svjež zrak kako biste se distancirali od problema i nahranili tijelo, a stručno mišljenje o svemu potražili smo kod poznate trenerice @suzanamojtrener koja nam je dodatno objasnila zašto je nastaviti s tjelovježnom prijeko potrebno.

'S obzirom na situaciju i neizvjesnost u kojoj trenutno živimo najgore što možemo napraviti za sebe i svoje mentalno zdravlje je sjediti i čekati podrhtavanje. Najbolji način da “odmorimo glavu” je da se pokušamo natjerati izaći u šetnju i prošetati sat, dva. Pokušajte se nagovoriti da redovito trenirate, stvorite si ritual svakodnevnog vježbanja u isto vrijeme. Preporučujem da se vratite na “tvorničke postavke”, kao bebe. Napravite dnevni raspored aktivnosti te svaki dan u isto vrijeme trenirajte, jedite, tuširajte se ako vam to prilike dopuštaju. Bilo kakva fizička aktivnost utječe na naše raspoloženje. Nakon fizičke aktivnosti osjećamo se bolje. Odmorit ćemo mozak za vrijeme treninga, aktivirati hormon sreće i biti produktivniji ostatak dana. Želim vam da si u 2021. uvedete u dnevnu rutinu bilo kakvu fizičku aktivnost i postignete dugotrajnije poboljšanje raspoloženja. Veliki izazovi su pred nama i moramo si sami naći način kako prebroditi ovo razdoblje koje je iza i ispred nas. Trenirajte, hodajte jer je to dobro za vaše psihofizičko zdravlje' - objašnjava Suzana.

Za početak ako niste u formi, odličan vid tjelovježbe koji preporučuje i trenerica je brzo hodanje. Možete ići sami, s bliskom osobom ili kućnim ljubimcem, a po završetku biti sigurni da pozitivna energija i generalno bolji osjećaj neće izostati. Također, osim brzog hodanja tu je i trčanje kao nepogrješiv odabir, ali i lagane vježbe na otvorenom koje možete izvoditi na stepenicama ili klupi. Mogućnosti je doista mnogo, a vama preostaje da ih iskoriste na najbolji mogući način, povratite energiju i nešto bolje raspoloženje jer kako bismo efikasno pomogli drugima, najprije moramo pomoći sebi!

Područjima pogođenim potresom možete pomoći i vi svojom novčanom donacijom putem naše akcije #jednizadruge na linku. Donirajte iznos po želji, a mi ćemo pri završetku akcije raspodijeliti onim najpotrebnijima!

Foto: Instagram
Objavljeno: 31.12.2020. u 13:51

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p