BEAUTY

Koje beauty trendove ćemo obožavati u 2021. godini?

Foreo otkriva male tajne beauty industrije
Događaji iz 2020. nesumnjivo su utjecali na potrošačke navike i promijenili ideju brige o sebi i osjećaja sigurnosti i zadovoljstva. Društvene mreže vrve savjetima i novim beauty rutinama te o tome kako što bolje iskoristiti duge dane provedene kod kuće. Isto tako, online možemo pronaći i puno stručnih predviđanja o trendovima ljepote koji će najviše utjecati na odluke i odabire korisnika 2021. godine. Foreo, švedski skintech gigant, predstavio je vlastitu listu trendova!

Zdrava i čista koža

U doba pandemije dobar dio dana moramo provesti sa zaštitnom maskom na licu. Vodeći trend stoga su zasigurno razna rješenja koja nam pomažu u održavanju kože zdravom, čistom i bez bakterija te mrtvih stanica. Ispravno i učestalo čišćenje lica bit će sve prisutnije kao prvi korak svake beauty rutine, a svjedočit ćemo i eksploziji dvaju trendova koji neprestano rastu. Prvi je „skinimalism” , koji će pozornost s teške šminke preusmjeriti na laganu ili će čak u potpunosti zamijeniti kreme za lice ili maske za prirodni i 'minimalni' efekt. Drugi trend je "fresh skin", odnosno fokus na svježoj, čistoj i prirodnoj koži.



Skin tech njega u vlastitom domu

Uslijed lockdowna i uvođenja mjera 2020. godine, zabilježen je pravi procvat u korištenju uređaja za njegu kože na razini spa centra iz udobnosti vlastitog doma. I Pinterest je nedavno predstavio svoje izvješće o istraživanju koje naglašava eksploziju interesa za “spa iskustva kod kuće” i ostale rituale brige o sebi. Tehnologija danas pomaže i spašava potrošače nudeći im profesionalna rješenja koja se koriste kod kuće na potpuno siguran, pouzdan i učinkovit način.



Prirodni sastojci

Skinimalism će utjecati na svijet ljepote i wellnessa ne samo minimalizmom u njezi kože, već i potražnjom potrošača za prirodnim i održivim proizvodima te proizvodima visokih performansi. Doktorica Sheila Farhang, plastična kirurginja i osnivačica Avant Dermatology, potvrđuje rast ovog trenda i u 2021. godini:Donedavno se njega kože na bazi prirodnih sastojaka smatrala nišom. S porastom broja potrošača osjetljivih na ekološka rješenja mnogi brendovi uvode prirodne proizvode.” Opcije za njegu kože koja se temelje na superhrani i prirodnim komponentama sve će više utjecati i na trendove ove godine.



Zaštita protiv plavog svjetla malih ekrana i rješenje za brojne Zoom pozive

Porastom rada na daljinu i “smart workinga” te uvođenjem sastanaka i konferencija na internetskim platformama, povećala se i potražnja potrošača za učinkovitim rješenjima u borbi protiv efekta plavog svjetla koje dopire sa zaslona te pojave takozvanih “Zoom Face” nepravilnosti kao što su vrećice ispod očiju, podočnjaci i sitne bore. Bit će stoga sve važnije usredotočiti se na tretmane koji su učinkoviti u očuvanju tonusa kože, a istovremeno u opuštanju i revitalizaciji područja oko očiju.



'No make up' make i sva pažnja na očima!

I na kraju, ali ne manje važno, očekuje se da će u 2021. godini popularan trend 'No Make-up' šminke biti sve zastupljeniji. Preferirat će se lagana i gotovo nevidljiva šminka za lice ili će čak i ona biti zamijenjena tek kremom za lice ili maskom. Pažnja će se usmjeriti na pogled i oči - naglasak će biti na živim bojama, istaknutim obrvama te umjetnim trepavicama.

FOREO proizvode potražite i kod sljedećih partnera: Douglas, Martimex Parfumerija, FABUspot by Anabella, dm - drogerie markt Hrvatska, Bipa, Sancta Domenica i lijepa.hr.
Foto: PR
Objavljeno: 21.01.2021. u 09:25

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p