By Doris Ostreš, 14.11.2022.
Za kosu se često kaže kako je naš najljepši ukras, pa kao takva zaslužuje i našu punu pažnju prilikom njege i stiliziranja. S druge strane, zahvaljujući bogatoj ponudi tržišta, nerijetko se u istoj znamo i izgubiti, stoga je pravi izazov pronaći odgovarajući proizvod, ali i prepoznati koje potrebe uopće ima naša kosa te kako istima i pristupiti...
No, ovi problemi uskoro bi mogli postati stvar prošlosti jer je nedavno svjetlo dana ugledala prva online shopping platforma posvećena isključivo njezi kose. Riječ je o Virkusic shopu iza kojeg stoji Agnieszka Wirkus, omiljena 'hair' Influencerica. Agnieszku smo do sada imali priliku upoznati putem njezinog Instagram profila i Facebook grupe Kosoljupci, a gdje sa svojim pratiteljima dijeli ključne trikove i proizvode za besprijekoran izgled kose. Zahvaljujući ovoj novoj online platformi savjetovanje oko adekvatne njege bit će puno brže i jednostavnije, a kako biste nešto više saznali o ovom genijalnom projektu porazgovarali smo s Agnieszkom o tome kako funkcionira Virkusic shop, koji proizvodi se tamo mogu pronaći i što se zapravo isplati kupiti, stoga više detalja otkrijte u nastavku teksta!

Kada je njega kose u pitanju, zaista ne možemo zamisliti bolju adresu od tvojih društvenih mreža koje bi nas mogle stručnije uputiti u ovaj svijet. Osim Facebook grupe, Instagram i TikTok profila, tvoja platforma postala je nešto bogatija te nam je uvelike olakšala cijelu rutinu njege. O čemu je zapravo riječ i kako se rodila ideja o pokretanju Virkusic shopa?
Hvala puno na lijepim riječima! Upravo zbog toga što sam htjela obogatiti svoje platforme i pružiti dodatnu vrijednost svojim pratiteljicama, nastala je cijela ideja o pokretanju Virkusic shopa. Na svakodnevnoj bazi dobivam puno poruka sa zamolbama za slaganje rutine, no nažalost ne stignem odgovoriti na sve koliko god bih to željela. Virkusic shop je mjesto gdje se svatko na vrlo jednostavan način može snaći u pronalasku odgovarajućih proizvoda ili čak paketa koje obuhvaćaju cijelu rutinu njege kose. Uostalom ovo je jedan dodatni projekt “za dušu” u koji sam se odlučili upustiti s mojim dečkom, a sve kako bismo mogli spojiti naše hobije; moju strast za njegom kose i marketingom te njegov interes za e-commerce’om i prodajom.
Kako zapravo funkcionira Virkusic shop i koji proizvodi se tamo mogu pronaći?
Virkusic shop je zamišljen tako da svima olakša izbor proizvoda za njegu kose. Na stranici smo implementirali jako puno filtera, zahvaljujući kojima na brz način možete pronaći idealan proizvod za svaki tip kose. Maksimalno smo obogatili opise proizvoda i načine uporabe da poboljšamo cjelokupan user experience. Stranica je dobila i svoj blog na kojem će se redovito pojavljivati edukativni članci o njezi kose. Svi proizvodi koji se nalaze na webshopu su u skladu s našom filozofijom te koje i sami koristimo i koje bismo preporučili prijateljima i obitelji. Trudili smo se da su proizvodi ekološki održivi, inovativni, sigurni i kvalitetni sastavom. Sve dobavljače smo osobno upoznali i imamo u njih povjerenje.
Na službenoj stranici shopa može se pronaći i test prozirnosti. Što je to zapravo, odnosno čemu služi?
Prva od vrlo važnih stvari s kojima se moramo upoznati kad počinjemo voditi brigu o kosi jest upravo poroznost kose, odnosno svojstvo kose da upija i zadržava vlagu. Poznavanje poroznosti vlastite kose uvelike olakšava izbor maski, regeneratora i ulja. Mislim da se svakome dogodilo da smo dobili preporuku proizvoda od prijateljice, no na kraju nam se nije pokazao dobrim jer ste obje imale skroz različitu poroznost kose. Poslije ispunjenog testa poroznosti kose, na stranici se automatski nude proizvodi koji odgovaraju tvojoj poroznosti, dakle ovisno o rezultatima kviza.

S obzirom na to da je web tek krenuo s radom, kakve su prve reakcije publike? Jesu li ispunjena tvoja očekivanja?
Posjete su nadmašile moja očekivanja, s obzirom na to da u prvom tjednu smo imali 7,500 posjetitelja. Prvih 24 sata na webshopu je bilo toliko ljudi u istom trenutku da se stranica i rušila. No moram priznati da su ovo slatke muke i dokaz da me moj community u ovom trenutku podržao i pokazao svoj interes za novom platformom.
Možeš li već sada odrediti koji proizvodi na shopu su se istaknuli kao bestselleri?
Mogu već odrediti, jer su se neki proizvodi na stranici rasprodali s brzinom munje. Spomenuti proizvodi su:
- ORIENTANA Ajuverdski tonik za kosu Amla i Piskavica koji zahvaljujući svojoj posebnoj formuli, razvijenoj na bazi indijskih biljaka, savršeno jačaju korijen kose i njeguju vlasište.
- YAPPCO Enzimski šampon piling za kosu i vlasište koji savršeno čisti kosu i vlasište. Uklanja mrtve stanice kože, deblokira, oksigenira i hrani folikule dlake, smanjuje proizvodnju sebuma, smiruje iritacije i sprječava perut.
- ORIENTANA Ajuverdski šampon Nim & zeleni čaj prirodni šampon, pogodan za svakodnevnu njegu ženske i muške kose, sklone mašćenju i prhuti, kreiran prema ayurvedskoj formuli.

Kao netko tko ima kosu koja nije zahtjevna za održavanje, odnosno rekla bih normalnu, ali bez sjaja i volumena, od kuda krenuti s odabirom proizvoda za njegu?
U tom slučaju preporučila bih ti da odabereš šampon koji je namijenjen za normalnu kosu, tj. normalan tip vlasišta. Super odabir bi bio Konjski šampon bez sulfata francuskog brenda Jump your Hair obogaćen keratinom i biotinom. Zatim bih nadopunila tvoju rutinu regeneratorom iz iste linije s proteinima koji pruža kosi volumen i čvrstoću. Za sjaj kose preporučila bih instant tretman u vidu multivitaminskih ampula od španjolskog brenda Nuggela&Sule s ekskluzivnom formulom koja sadrži vitamine E, C, B3, B5, B6.


Također, na shopu se mogu pronaći i razni paketi, poput metode RPR. O čemu je točno riječ?
Paketi su zamišljeni tako da onima koji nemaju vremena ili želje istraživati proizvode olakšam izbor i pružim već gotova i provjerena rješenja. Za sada vrlo popularan se pokazao paket za masnu kosu koji je već rasprodan! Također, paketi za glatku kosu bez korištenja pegle su se isto jako brzo rasprodali.

Metoda RPR je skraćenica od regenerator - pranje - regenerator koju sam izmislila za svoju zajednicu, a koja ju je pak prihvatila te ju koristimo kao pojam na svakodnevnoj bazi. Metoda se bazira na korištenju regeneratora ili maske prije i poslije šamponiranja kose u cilju njezine zaštite od isušujućeg djelovanja šampona te pružanja dubinske njege kosi. Da olakšam pratiteljicama izbor proizvoda koji su sukladni s metodom, napravila sam paket s prijedlogom rutine po metodi RPR.

Trenutno se u shopu nalazi 10 brendova za njegu kose. Imaš li u planu širenje ponude i koji su kriteriji za odabir brenda?
Brendovi koji su prezentirani na stranici bili su zaista pomno selekcionirani i vrhunski su. U budućnosti definitivno planiramo širiti ponudu, ali naši kriteriji su vrlo strogi, a brendovi moraju imati omjer cijene i kvalitete, odličan sastav i inovativan pristup te pružati dodatnu vrijednost mojoj zajednici. I što je najvažnije, doma imamo dva testera - mene s ravnom kosom i dečka - s kovrčavom kosom. On je pustio svoju dugu kosu da možemo i na njemu testirati proizvode koji se nalaze na Virkusic shopu, tako da i taj test moraju proći!
Koji su neki planovi za budućnost, u kojem smjeru će se shop dalje razvijati?
Virkusic shop će se definitivno usmjeriti još više na temu ekološke održivosti. Imam na umu jedan projekt koji ću detalje, nadam se, moći uskoro otkrit, pa 'stay tuned'. Za sada još učim i skupljam feedback od moje zajednice jer je cilj za dalje definitivno ispuniti očekivanja potencijalnih kupaca, pa ću se voditi time i paralelno poboljšavati cjelokupnu ponudu, kao user experience.

Objavljeno: 14.11.2022. u 12:39