By Doris Ostreš, 27.3.2023.
Ako ste ovih dana barem jednom zakoračili na popularne društvene mreže, onda znate da svi pričaju samo o jednoj stvari - a to je potencijalna skincare linija devetogodišnje North West, kćeri Kim Kardashian i Kanye Westa. Iako od ovog megapopularnog klana zaista svašta očekujemo te smo mislili da nas ništa ne može iznenaditi, ova vijest potaknula je mnoge na raspravu te propitkivanje ima li u svijetu businessa mjesta za devetogodišnjake?
Da jabuka ne pada daleko od stabla potvrđuje North West koja unatoč svojim godinama zna kako uzburkati javnost. Osim što volimo gledati njezine TikTok videe koji su zaista osebujni te poprilično dobro prezentiraju njezin karakter, ono što smo o North putem njih naučili jest to je da je veliki ljubitelj glazbe, ali i beauty proizvoda. Upravo je skincare svijet nešto u čemu bi se North mogla isprofilirati, a kako bi joj se taj put i olakšao, prema pisanju stranih medija Kim je prijavila četiri nova zaštitna znaka za kozmetičke proizvode te linije igračaka pod imenom svoje kćeri.
Tako se prva dva znaka odnose na liniju za njegu kože tijela, parfeme, ali i igračke, dok su druga dva registrirana za reklamne i zabavne usluge. Iako mnogi ovaj potez dovode u pitanje, komentirajući da je North ipak premlada da bi znala s čime se želi baviti, kao i to da se odrastanjem mijenjaju interesi, činjenica jest da nitko ne razumije bolje busses svijet od obitelji Kardashian, kao i to da će ovaj potez sigurno podebljati već i ovako debeli bankovni račun.
Ostaje nam vidjeti u kojem smjeru će North krenuti graditi svoje carstvo, a nekako imamo osjećaj da na to nećemo morati dugo čekati!
Objavljeno: 27.03.2023. u 10:49