KOŽA

Olival, dm drogerie markt i RokOtok u sjajnoj inicijativi upozoravaju na važnost očuvanja prirode!

Poznati brendovi u zajedničkoj kampanji očuvanja okoliša!

Neočekivana kriza koja nas je izbacila iz kolotečine možda je i nova prilika za sve nas i za naš planet jer u posljednja dva mjeseca svjedočimo kako se zaustavljanjem života na zapadnoj hemisferi, priroda itekako brzo oporavlja.

Upravo razmišljajući što i kako poduzeti u ovoj krizi i u ovim vremenima kojima svjedočimo, najpoznatiji hrvatski proizvođač prirodne kozmetike Olival i najveći drogerijski lanac dm drogerie markt Hrvatska u udruzi RokOtok pronašli su idealnog partnera kako bi zajedničkim projektom upozorili kako je biološka raznolikost ono čemu možemo zahvaliti naše postojanje te je od presudne važnosti sačuvati ju. O ovoj vrlo važnoj temi posljednjih dana govori i veliki broj znanstvenika te smatraju da je utjecaj čovjeka na prirodu i gubitak biološke raznolikosti faktor koji olakšava razvoj novim virusima i bolestima kao što je Covid-19.

U Olivalu se od samih početaka stvaranja originalnih kozmetičkih proizvoda vode idejom bogatstva prirodnih sirovina te ističu važnost očuvanja biljnog svijeta. Poznato je kako u sveukupnoj europskoj flori, Hrvatska zauzima visoko treće mjesto prema bogatstvu flore s oko 5000 različitih biljaka, od čega je preko 1000 zaštićenih i strogo zaštićenih vrsta. Tako je naša zemlja samo površinom mala, dok je prirodno iznimno bogata - naš ponos kojeg trebamo brižno čuvati, i mi i naši potomci, jer to nas na kraju svakog dana održava na životu.

Ovu vrlo važnu poruku RokOtok udruga će u svojim aktivnostima na otocima, ali i tijekom cijele godine prenositi djeci i mladima. „Kako je projekt RokOtok upravo namijenjen da se djecu potakne na igru, sport, istraživanje, učenje i ljubav prema prirodi i ekologiji, u Udruzi smatramo da je ove godine to još potrebniji te se nadamo da ćemo kroz nove igre i zadatke napraviti još bolju priču. Jedna od tih novih priča koju ćemo ispričati, ali i pokazati, upravo je priča o važnosti i veličini hrvatskog biljnog svijeta. Naučit ćemo klince što je smilje i kako izgleda, ali još važnije da ga moramo čuvati. Izuzetno smo sretni u Udruzi što su nas Olival i dm drogerie markt Hrvatska uključili u ovaj projekt i zaista se svi zajedno nadamo kako će uz ovu našu inicijativu klinci naučiti paziti i čuvati i najmanju travku oko sebe.“ izjavio je o ovom projektu poznati novinar i voditelj Domagoj Jakopović Ribafish, predsjednik RokOtok udruge.

U sklopu ovog hvalevrijednog edukativnog projekta o važnosti zaštite biljnog svijeta, u periodu od 01. svibnja do 30. lipnja 2020. za kupnju bilo kojeg Olival Sun proizvoda u svim dm prodavaonicama u Hrvatskoj, Olival odvaja 1 kn za udrugu RokOtok. Ova donacija RokOtok udruzi nastavak je društveno odgovornih aktivnost kroz koje Olival izražava zahvalu za povjerenje i podršku hrvatskih korisnika i ljubitelja brenda. Podržite i vi RokOtok udrugu, kupujte i štitite hrvatsko, a pritom i svoju kožu koja će vam na tome biti itekako zahvalna!

Objavljeno: 04.05.2020. u 10:32
Tagovi: dm, Olival, koža

VIDEO

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p