KOŽA

O novoj Foreovoj kampanji koja mijenja dosadašnje shvaćanje ljepote ne prestaje se pričati

Nominirajte osobu koju smatrate svojim herojem!

Nakon što je 2020. godinu zaključio s više od 20 milijuna vjernih kupaca i pothvatima koji konstantno izazivaju i mijenjaju beauty industriju, švedski beauty-tech div FOREO upravo je 'slomio' internet zahvaljujući tisućama fanova koji su pohrlili na njegovu web stranicu kako bi nominirali osobu koju smatraju svojim herojem. Inovativni švedski brend upravo je lansirao Be YOUnique kampanju, u kojoj ljudima diljem svijeta pruža priliku da odaberu lice koje predstavlja njihovu ideju ljepote kako bi, ne samo promijenili dosadašnje shvaćanje i ideale ljepote, nego i zajedno razbili predrasude i etikete koje nas okružuju.

Čovječanstvo se razvija, a beauty industrija ga tek polako sustiže. Za nas u FOREO-u, ideal ljepote je uvijek bio povezan sa zdravljem kože i unutarnjim zadovoljstvom, ali sad želimo postići još više. Be YOUnique nam predstavlja i znači puno više od kampanje, to je pokret koji je započeo prirodno, našom globalnom obitelji, a sad želimo da se cijela beauty industrija razvije u ovom svjesnom smjeru poslovanja koje nije usmjereno na profit nego na stvarne ljude sa stvarnim problemima, uz nastojanje da se svi oni osjećaju dobro u svojoj koži.”, objašnjava Boris Trupčević, CEO FOREO-a.

S globalizacijom i digitalizacijom u nevjerojatnom porastu, svakodnevno smo zatrpani mnoštvom informacija. Uz to, moderno se društvo u percepciji tih informacija najviše oslanja na vizualni dio. Mediji pišu o prekrasnim zvijezdama, mršavi modeli nam se smiju s billboarda, a aplikacije za upoznavanje se temelje upravo na fotografijama – zbog čega se pitamo, jesmo li zaslijepljeni ovim pristranim idealom ljepote? Istraživanja pokazuju da su osobe s invaliditetom nedovoljno zastupljene u internetskim oglasima, sa samo 1.1%, dok pripadnici LGBTQ+ zauzimaju samo 0.3%. Podatci također pokazuju da većina ljudi, 54% njih, smatra da njihova kultura nije zastupljena u internetskom oglašavanju, dok je 71% ispitanika izjavilo da od brendova očekuju promicanje različitosti i inkluzivnosti.



Zanimljivo je da za ovo nedovoljno predstavljanje kao i za pogrešno predstavljanje određenih društvenih grupa, brzo i lako okrivimo medije, ali nismo svjesni toga da svi dijelimo odgovornost za to. Mi kao brendovi, medijima pružamo informacije i tu se nalazi korijen tog problema u kojem se moraju dogoditi značajne promjene.”, objašnjava Trupčević.

FOREO predstavlja svoju priču i kampanju novim videom, svojevrsnim hommageom Wesu Andersonu, koji je u potpunosti posvećen razbijanju stereotipa i tabua uz nevjerojatnu dozu energije koja pršti iz njega. Brend svakom YOUnique pojedincu želi poručiti da je dobrodošao i da ga primjećuje te mu pomoći da se uvijek tako osjeća. Kao dio kampanje, brend je predstavio i social media eksperiment u kojem poziva ljude da nominiraju svoje YOUnique heroje. Ovaj je put FOREO zamolio fanove da priču svog heroja ispričaju inspirativnim riječima i djelima, a ne fotografijama jer želi naglasiti da se ljepota mjeri vrijednostima, a ne odrazom u ogledalu.

"FOREO je buntovnik, kreator svoje niše pa nas ne iznenađuje prepoznavanje i podrška ljudi koji dijele naše mišljenje te vizionara koji razbijaju kalupe i žive svoje ideje, ne sljedeći tuđe standarde i želje. Ipak, trenutak kad smo ugledali tisuće nominacija od kojih svaka predstavlja jednu posebnu osobu i kojima zaista možemo donijeti promjene u nečiji život te inspirirati druge da naprave nešto slično, bio je zaista emotivan i shvatili smo da je ova priča tek na početku – nastavak slijedi i vjerujemo je da će, zahvaljujući odličnim idejama FOREO-vih globalnih timova, ozbiljno uzburkati struje diljem svijeta.”, najavljuje Trupčević.

Brend je odlučan u stvaranju “raja za sve” i ponovnom izazivanju beauty industrije. Što se vaše kože tiče, FOREO-u nije bitna ni dob ni boja nego njezin tip, čime se ponovno vraćamo individualnosti jer svaki tip kože zahtijeva posebnu njegu. Ovaj prvak skincare industrije, u potpunosti je usmjeren na kombiniranje napredne tehnologije i inovacija kako bi svima omogućio personaliziranu njegu i vrhunske rezultate. Brend je najpoznatiji po svom legendarnom LUNA 3 uređaju, najmekšem i najčišćem silikonskom gadgetu za čišćenje i masažu lica. Postavši sinonim za skincare uređaj, LUNA je FOREO lansirala na svjetsku beauty mapu i započela njegovo globalno putovanje. Nedugo nakon, UFO 2 je iz temelja promijenio beauty svijet – omogućivši sveobuhvatan skincare tretman u samo dvije minute. Zaista unikatan, UFO je profesionalne tretmane i njegu koja je dosad bila dostupna samo u kozmetičkim salonima i poliklinikama smjestio u ruke beauty entuzijasta koji u njima sad mogu uživati u udobnosti vlastitog doma. FOREO nastavlja svoj put i misiju mijenjanja beauty tech industrije i najnovijim mikrostrujnim BEAR uređajem, koji koristi struju kako bi stimulirao mišiće lica, potaknuo obnavljanje kolagena i elastičnosti kože kroz neinvazivan i bezbolan tretman, koji bez igle podiže i učvršćuje vašu kožu, pružajući joj svjež i blistav izgled.



FOREO je brend usmjeren na kupce i ljude, a njegovi proizvodi su odgovor na njihove individualne potrebe. Poznat po hrabrom pristupu i spremnosti na akciju, nakon dovođenja personaliziranog pristupa do savršenstva, FOREO želi unijeti promjene i u globalnu svijest zbog čega je započeo svoje dugo “Be YOUnique” putovanje i pokrenuo platformu u kojoj vlada inkluzivnost i u kojoj su svi ljudi pozvani predstaviti svoju stvarnu ljepotu.

FOREO je oduvijek brend koji cijeni i potiče individualnost i to ljudi prepoznaju. Sve što radimo danas odredit će nove generacije koje stižu zbog čega moramo biti svjesni poruka koje šaljemo. Ova ideja nije vezana samo za jedan brend ili proizvod – želimo da inkluzivnost postane brend za sebe, ne ostavljajući beauty industriji izbor da ju ne slijedi ako želi ostati konkurentna. Sve više kupaca promišlja o onome što kupuju, a FOREO je tu da im pruži dobrodošlicu u budućnost beauty techa koja nije usmjerena samo na tehnologiju i inovacije, nego i na stav, neustrašivost i unutarnje zadovoljstvo svakog YOUnique pojedinca!”, zaključuje Trupčević.

Foto: PR
Objavljeno: 14.06.2021. u 14:25
Tagovi: njega kože, njega

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p