KOŽA

Omiljeni kozmetički proizvodi o kojima se ne prestaje pričati već 170 godina!

Kiehl's - beauty brend s pričom i bogatom poviješću!

Sigurni smo da se na vašim kozmetičkim policama može pronaći barem jedan kozmetički proizvod brenda koji je prije 170 godina započeo svoju misiju na tržištu visokokvalitetnim proizvodima za njegu kože. Riječ je naravno o Kiehl'su, brendu koji je svoju priču započeo kao malena ljekarna u njujorškoj četvrti East Village, dok danas bez pojedinih proizvoda ne možemo zamisliti svoju skincare rutinu. Kako ovih dana obilježava 170. rođendan, odlučila sam posjetiti ovu poznatu adresu za unaprjeđenje zdravlja i izgleda kože, a koja je zapravo puno više od još jedne lijepo opremljene prodavaonice!

Da je Kiehl's brend s pričom i bogatom poviješću možete zaključiti odmah nakon što nogom kročite u jednu od njegovih poslovnica. Tako se posvuda nalaze tragovi duge i bogate ljekarničke tradicije poput prozirnih staklenki u kojima se nalaze ljekoviti sastojci, bijele kute Kiehl'sovih savjetnica za njegu ili pak poznati kostur 'Mr. Bones' koji na samom ulazu u poslovnicu srdačno dočekuje posjetitelje, kao i zanimljive fotografije originalne lokacije glavne trgovine u New Yorku te obitelj osnivača. No, zanimljivi detalji u interijeru nisu jedino što je ovaj poznati brend ostavio kao tradicijsko nasljeđe, a ono što je zapravo obilježilo početak njegovog djelovanja i u čemu je Kiehl's pionir jest personalizirana usluga koja je uvelike promijenila i olakšala način na koji danas biramo i kupujemo kozmetičke proizvode.



Tijekom ranih 1900-ih, Irving Morse, član obitelji osnivača prve Kiehl’s ljekarne, poticao je kupce na isprobavanje njegovih ručno rađenih pripravaka prije nego se odluče kupiti proizvod. I dan danas je ovom brendu personalizirano iskustvo kupaca posebno važno, pa se tako još uvijek prakticira načelo 'isprobaj prije kupnje', a koje je zahvaljujući napretku tehnologije podignuto na jednu sasvim novu razinu. Tako danas možete prije same kupnje napraviti besplatnu analizu svoje kože te prema njoj složiti rutinu njege i dobiti uzorke preporučenih proizvoda. Osim što olakšava pronalazak idealnih proizvoda za tip i stanje vaše kože, analiza lica sjajan je način i za praćenje njezinih promjena, kako bi na iste što bolje i odgovorili. Cijeli postupak je vrlo jednostavan i bezbolan, a započinje prislanjanjem uređaja za analizu kože na lice, koji prati dva ključna čimbenika zdrave kože; jačinu njezine barijere te razine hidratacije epidermisa.



Svoju prvu analizu kože napravila sam prije šest mjeseci, a čiji su rezultati pokazali da je barijera kože lijepo očuvana, možda mrvicu ispod idealne granice (86), dok je razina hidratacije bila nezadovoljavajuća (64). Danas je analiza kože pokazala kako se situacija uvelike promijenila, odnosno obrnula, pa je tako barijera kože 'debelo' ispod optimalne granice (44), dok se hidratacija kože poboljšala (80). Da bi koža postigla idealne rezultate potrebno je da oba parametra pokazuju brojku 90 ili više, a nakon što sam vidjela rezultate, kroz razgovor sa savjetnicom za njegu kože Iris, shvatila sam da sam malo pretjerala s kemijskim pilinzima te da je potrebno uvrstiti u rutinu proizvod koji će regenerirati kožu u što kraćem roku.



Tako sam dobila uzorak poznatog Kiehl'sovog noćnog ulja, Midnight Recovery Concentrate, a koji osim što hidratizira kožu i čini ju savršeno mekom, također reducira fine linije i popravlja njezinu teksturu. S druge strane, ono što je poboljšalo hidratiziranost kože je Kiehl's Ultra Facial Cream, krema koja je već neko vrijeme sastavni dio moje rutine. Riječ je o bogatoj kremi koja se lijepo upija u kožu, ostavljajući svilenkast dojam, bez zatezanja, a s kojom je koža lijepo hidratizirana tijekom cijelog dana.

Iz ovog primjera možemo zaključiti da se potrebe kože mijenjaju s vremenom te da se svakako isplati iskoristiti ovu besplatnu analizu kože kako bi bili ukorak sa svakom njezinom promjenom! Da je zadovoljstvo kupaca ovom brendu na prvom mjestu, dokazuje i jamstvo zadovoljstva kupljenim proizvodom, gdje možete unutar 28 dana od kupnje, uz predočenje računa, vratiti proizvod ako vam ne odgovara. 28 dana je sasvim dovoljan period da vidite djelotvornost nekog proizvoda i očekivane promjene, a ovo jamstvo dodatno ulijeva povjerenje u učinkovitost samih proizvoda.

Nadalje, kako niti jedna proslava ne može proteći bez iznenađenja, tako je na ovu značajnu 170. godišnjicu Kiehl’s lansirao kolekciju svojih kultnih formula u izvornom, retro izdanju. U kolekciji se pored iznad navedenih proizvoda, nalaze i Calendula Herbal Extract Toner te Creamy Eye Treatment with Avocado, koji se u asortimanu nalaze od samih početaka.

Moramo priznati kako je dizajn proizvoda zaista prekrasan te će se bijela ambalaža sa zlatnim detaljima lijepo uklopiti u baš svaku skincare kolekciju. Pored ove limitirane kolekcije, od 1. svibnja bit će dostupna i dva povijesna proizvoda prošlih desetljeća; ulja koja su poznata po svojim očaravajućim mirisom (Love-Luring Essence Oil, Fortune-Seeking Essence Oil i Jinx-Removing Essence Oil ) i Kiehl’s toner s ružinom vodicom iz 1960-ih, Heritage French Rosewater Toner. Riječ je o toniku u kojem se nalaze cijele, ručno ubrane latice turskih ruža, a obožavat ćete ga jer prekrasno hidratizira kožu i uravnotežuje njezin pH.



Nadalje, da je težnja lijepom izgledu u potpunosti suvišna ako svijet oko sebe činimo ružnijim mjestom nešto je čega je ovaj brend itekako svjestan, pa tako već godinama svoje kupce potiče i nagrađuje za brigu o okolišu. Tako možete skupljati žigove sa svakom vraćenom iskorištenom ambalažom, gdje za 3 žiga dobivate 1 mini proizvod po vašem izboru, za 5 praktičnu Kiehl's platnenu torbu, dok za 10 žigova možete odabrati 1 Kiehl's proizvod od izdvojenih proizvoda u vrijednosti do 250 kn. Sjajan poticaj za stvaranje novih, boljih navika!



Osim po brizi o okolišu, Kiehl's je poznat i po brojnim filantropskim projektima, pa je tako u sklopu projekta Kiehl's Gives doniran iznos od 100.000,00 kuna programu krizne podrške nakon potresa 'Solidarno s Petrinjom i SMŽ', kroz Fond 5.5 Zaklade za ljudska prava i solidarnost Solidarna foundation i građanske inicijative Zagreb Earthquake Relief. Prikupljena sredstva donirana su staračkim obiteljima te siromašnim obiteljima koje skrbe o ranjivim članovima, a čiji domovi su stradali u razornom potresu.

Lijepo je znati da u svijetu ljepote postoje brendovi koji uistinu naš svijet čine mrvicu ljepšim mjestom!

Avocado Eye Cream

Midnight Recovery Concentrate Face Oil

Calendula Herbal-Extract Toner

Ultra Facial Moisturizing Cream with Squalane

Foto: Zvonimir Ferina, Kiehl's
Objavljeno: 29.04.2021. u 12:55

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p