KOŽA

Tko se nalazi iza kozmetičkog brenda koji obožavamo već pola stoljeća?

Razgovor o ljepoti: Danica Zorin Mijošek

Često znamo isticati kako beauty svijet gotovo nikada ne miruje, pa tako svjedočimo stalnoj pojavi nekih novih proizvoda na tržištu koje s nestrpljenjem želimo testirati. I kada pomislimo da nema toga što do sada nismo isprobali, pojavi se neki novi proizvod koji nam dokaže suprotno. Bogatstvo i široki izbor koji nam nudi tržište kozmetike stvorilo je brojnim brendovima i poprilično veliki izazov, a to je zadobiti vjernost kupaca te predstaviti proizvode kojima ćemo se rado vraćati te koji će kao takvi biti dio naše rutine godinama. Jednom brendu je to sjajno pošlo za rukom, pa tako svoju beauty priču piše već pola stoljeća, a riječ je o Afrodita kozmetici!

Gotovo nema kozmetičke police, a da na njoj ne možemo pronaći barem jedan proizvod poznatog brenda Afrodita. Primjerice, njihov popularan šampon od koprive proizvod je koji se koristi već generacijama te se iza njega nalazi hrpa pozitivnih recenzija, a ništa drugačije nije niti s poznatom kremom od kamilice za njegu lica i ruku. Ovaj brend sa sjedištem u Sloveniji još osamdesetih godina osnovala je Danica Zorin Mijošek, a koja uspješnim poslovanjem i poslovnom filozofijom koja se nalazi iza brenda, ne samo da zadržava pažnju vjernih kupaca, već vrlo uspješno stječe i nove poklonike u mlađoj generaciji. Kako se zapravo stvorila ideja za pokretanje vlastitog beauty brenda, koji su najveći izazovi u poslovanju i kako izgleda jedan radni dan žene koja čvrsto stoji iza jednog carstva kozmetike, otkrijte u nastavku!

Brend Afrodita obilježava impresivnih 50 godina postojanja. Sjećate li se svojih početaka i kako se uopće rodila cijela ideja o pokretanju vlastitog beauty brenda?

Priča o Kozmetici Afrodita započinje 1970. godine kada sam nakon uspješno završene edukacije za zanimanje kozmetičarke odlučila otvoriti vlastiti kozmetički salon. S jasno postavljenim ciljevima u Rogaškoj Slatini, prestižnom lječilišnom kraju s neiscrpnim izvorima mineralne vode, otvorila sam prvi kozmetički salon. To je značilo obogaćivanje postojeće lječilišno-turističke ponude kraja koji je ugošćavao većinom goste iz susjednih europskih država. Moja hrabrost za tu odluku poticala je iz obiteljskog posla, moj otac je bio uspješan poduzetnik koji mi je prenio svo svoje iskustvo. Zbog velikog interesa hotelskih gostiju trebala sam veće kapacitete usluga i tako sam zaposlila prve kozmetičarke. Zahvaljujući skromnoj ponudi kozmetičkih proizvoda na tržištu krenula sam u izradu prvog proizvoda za njegu lica - kreme od kamilice koja je predstavljala temelj razvoja kozmetike pod brendom Kozmetika Afrodita.

Prilikom čišćenja lica kožu je lako iritirati i zbog toga sam odlučila da trebam proizvode za umirenje kože. Kamilica je visoko cijenjena u medicini pa sam pomoću farmaceuta razvila vlastitu recepturu za kremu iz kamilice. Izradu sam započela u vlastitom laboratoriju koga sam otvorila pomoću stručnih savjetnika farmaceutske struke. Još i danas je laboratorijski kompleks razvojnih, kontrolnih i mikrobioloških laboratorija središte Kozmetike Afrodita. Konstantno podupirem znanje, tehnologije i inovacije i sve potrebne investicije u aparature i modernu opremu. Bez toga ne bismo imali tako kvalitetne proizvode koje imamo.



Kako izgleda jedan vaš radni dan i što biste izdvojili kao najveći izazov u poslovanju?

Moj radni dan je dug i jako raznolik. Moj posao je istodobno i način mog života, on se prepliće sa slobodnim vremenom. U popodnevnim ili večernjim satima volim posjetiti Afrodita Beauty centar, opustiti se i njegovati kožu. Tijekom naših 50 godina postojanja bilo je puno trenutaka izazova, ali i veselja. Kažu da je za budućnost potrebna prošlost pa je ispravno spomenuti neke presudne, vrlo važne datume za Kozmetiku Afrodita. Započela bih s početkom Afroditine priče i otvaranjem prvog kozmetičkog salona 1970. Nedugo nakon toga, zbog skromne ponude kozmetike na tržištu sam kreirala prvi proizvod za njegu lica - kremu od kamilice. U 80-ima su proizvodi za njegu kose, lica i tijela marke Kozmetika Afrodita postavljeni na prodajne police maloprodaje. Devedesetih godina postali smo tvrtka s međunarodnom dimenzijom i strateškim preusmjeravanjem na strana tržišta.

Zbog nedostatka prostora u laboratorijima, u prostorijama proizvodnje i skladištenja, novo tisućljeće dovelo je do neizbježne izgradnje većih i modernih prostora, a izgradnja novog logističkog centra značajno je skratila pripremu i otpremu robe. Osvrćući se na prošlo desetljeće, ponosna sam na izuzetan napredak u znanosti, stručnosti i iskustvu tima koji je potaknuo razvoj prestižne kozmetike s komadićima čistog zlata PURE GOLD i koji je omogućio razvoj dermo- i neuro- kozmetičkih linija koje nadilaze samonjegujuću ulogu kozmetike. To je kulminiralo lansiranjem proizvoda Perfect code koji su jako dobro primljeni i na hrvatskom tržištu.

Unazad 50 godina koliko Afrodita postoji na tržištu puno toga se promijenilo. Koliko su se potrebe kupaca promijenile u tom vremenskom periodu, odnosno za kojim proizvodima se nekada više tragalo, a danas manje i obratno?


Afroditini prodajni 'bestselleri' su proizvodi široke potrošnje, namijenjeni svakodnevnoj njezi kože i kose na bazi prirodnih sastojaka kao što su šamponi Kopriva, Kamilica, Bijeli luk. U kategoriji njege lica bih istaknula prvu napravljenu kremu KAMILICA koja još uvijek ima vjerne korisnike i liniju BADEM za suhu kožu, koja je najprodavanija krema za lice do sada. To su kućne formulacije koje nikada nisu zastarjele. Ali ipak, naglim razvojem promijenile su se i navike za kupnju. Potrošači se sve više segmentiraju, a time i proizvodi, koji se razvijaju na točno targetirane potrebe i očekivanja. Vezano za inovacije moram istaknuti profesionalnu liniju za njegu lica PERFECT CODE koja je nadmašila već poznate koncepte pomlađivanja s usavršenom formulacijom 4 biomimetičkih peptida. Govorimo o tzv. dermo kozmetici i o prvom proizvodu te vrste s tako visokom koncentracijom peptida na tržištu. Riječ je o 60 % peptidnom kompleksu, glavnom aktivnom sastojku linije koji donose iznimne rezultate u njezi kože jer izraz biomimetički znači da se ponašaju kao vlastiti sastojak kože i zbog toga na najbolji način utječu i djeluje na dermalnoj razini.

Naime, razvoj proizvoda je sveobuhvatan proces koji se sastoji od mnogih čimbenika. S jedne strane, izuzetno su važna očekivanja i potrebe potrošača koje su dobro prepoznate i koje se mijenjaju. Svakako se promijenio protokol njege lica koji danas diktira upotrebu više proizvoda: specijalizirane proizvode kao što su serumi, koncentrati, ampule, maske itd., i koji dopunjuju njegujuće kreme. Potrošači očekuju brze i vidljive rezultate poboljšanja nakon upotrebe kozmetičkog proizvoda. S druge strane, globalni su trendovi oni koji također služe kao putokaz u kojem se smjeru razvijamo. Međutim, ne mogu zamisliti da sve gore navedeno ne uzmem u obzir prilikom stvaranja naših kozmetičkih hitova.

Kako izgleda vaša svakodnevna beauty rutina i treba li nam zaista toliko puno proizvoda za njegu kože kao što danas brojne društvene mreže prezentiraju?

Neke žene kozmetika interesira više od drugih. Kao kozmetičarka po zanimanju bavila sam se ostvarivanjem ideala ljepote profesionalno, ali uvijek racionalno i u skladu s prirodnim zakonima. Zalažem se za redovitu, zdravu, prirodnu i kvalitetnu njegu koja osigurava lijep izgled kože. Njegu lica započinjem temeljitim čišćenjem i toniranjem, a nastavljam odabranim proizvodima za njegu u obliku seruma, krema, maski itd. Bitno je, da prilikom korištenja proizvoda nanosimo dovoljnu količinu. Kako se tip i stanje kože mijenja, mijenjaju se i njene potrebe kojima se prilagođava moj asortiman proizvoda na kozmetičkoj polici. Mojoj zreloj koži treba dosljedna i kvalitetna njega, a posebno dovoljna primjena kozmetike. Proizvodi za njegu zrele kože stoga se dijele na proizvode za dnevnu i noćnu njegu. Za dobro stanje kože preporučuje se upotreba obje vrste proizvoda. Dobro se osjećam samo s njegovanom kožom, zato moj ritual ljepote traje! U mojoj beauty rutini trenutno možete pronaći kolekciju PURE GOLD DIVINE - koristim oba proizvoda: PURE GOLD DIVINE LUKSUZNI LIFTING SERUM za normalnu do suhu kožu i PURE GOLD DIVINE LUKSUZNO LJEPOTNO ULJE jer imam izuzetno suhu kožu. Koži nudim dodatnu potporu uz redovitu upotrebu PURE GOLD maske i ampula. Naravno uz mnoge druge proizvode, a tu ne izostaje redovita posjeta jednom od Beauty centara koji se nalaze i u Zagrebu na tri različite lokacije.



Danas savjete za njegu kože možemo dobiti gotovo na svakom koraku, ponajviše zahvaljujući društvenim mrežama. Od koga ste vi učili o njezi kože i koji je najbolji savjet koji ste dobili?

Osjećaj za kozmetiku imam od kad pamtim. Odrastala sam s bakom koja je od biljaka radila razne ljekovite pripravke, tako da sam ih i sama zavoljela. Svijet biljaka me fascinirao i neprestano su me zaokupljale nove recepture za kozmetičke proizvode. Moja mama i baka voljele su se njegovati, najviše se sjećam vikenda, kada su stvarale vlastite njegujuće maske za lice i uživale u osobnim beauty ritualima. Od njih sam naučila puno o njezi kože a prije svega, da svaka koža treba temeljitu njegu koja započinje s čišćenjem ujutro i na večer. Zato me smeta mišljenje po kojem se koža može previše razmaziti. Koža je naš najveći organ i kao takva treba da se voli i da se mazi.

Na koje ste Afroditine proizvode danas najponosniji?

Teško je izdvojiti samo neke, jer mi je svaki od njih drag i poseban na svoj način, ali PURE GOLD Divine linija proizvoda čini me izuzetno ponosnom. Nastala je na osnovi prve Afroditine luksuzne linije - PURE GOLD s česticama čistog zlata koja je 2011. naš brend smjestila uz bok svjetskim proizvođačima 'premium' kozmetike. Zlato je metafora iznimnog, simbol glamura i prestiža, a u svom sjaju vlada i na polju kozmetike. Kao nadogradnja je ove godine stvorena linija PURE GOLD Divine koja zaokružuje pedeset godina Afroditinog kontinuiranog razvoja, inovacija, znanja i napora mog radnog tima. Priča je to o proizvodima koja započinje s prvom idejom, nastavlja se stvarati u razvojnim laboratorijima, putuje sa sadržajem u urednoj ambalaži u različite dijelove svijeta i izražava njezinu biti kad dodirne kožu.

Linija Pure Gold Divine sadrži čestice čistog zlata, koje su sinergijski povezane sa sojinim izoflavonima i s izuzetno visokom koncentracijom dermo-kozmetičkih sastojaka. Aktivni sastojci ugrađeni su u luksuzne teksture proizvoda koji značajno poboljšavaju tonus kože i djeluju s intenzivnim učinkom korekcije bora. Zvuči složeno, ali ima jedan i jedini jednostavan cilj: nadahnuti i pomoći nam da se u svojoj koži osjećamo jednostavno lijepo. Linija PURE GOLD DIVINE sastoji se iz dva proizvoda, koji su ujedno i moj prvi izbor njege: PURE GOLD DIVINE LUKSUZNI LIFTING SERUM za normalnu do suhu kožu i PURE GOLD DIVINE LUKSUZNO LJEPOTNO ULJE za izuzetno suhu kožu.

Za Afroditu možemo reći da je brend koji je od samih početaka posebnu pažnju pridavao prirodnim sastojcima. U posljednje vrijeme veliki broj drugih brendova okreće se prirodi, odnosno 'clean' kozmetici. Što to točni znači kada kažemo da je neki proizvod prirodan i kako komentirate 'clean beauty' trend?

Clean beauty
trend podržavam jer su moji početci nadahnuti prirodom. Ona je nit vodilja i moje svakodnevno nadahnuće. Zato se naši proizvodi temelje na visokom udjelu prirodnih aktivnih sastojaka bio podrijetla. Poneki od njih već su i certificirani kao prirodna kozmetika. Sve više i više isključujemo ne-prirodne smjese kao što su parabeni, parafini, silikoni, vazelini, umjetna bojila i sintetički mirisi. Nastojimo odabirati sastojke ekološkog podrijetla. Kozmetika pod znakom 'prirodna' u sastavu mora imati najmanje 50% svih sastojaka ekološkog izvora te najmanje 5% svih sastojaka s obzirom na ukupnu težinu. To je velika razlika od certificirane prirodne i ekološke kozmetika koja u svom sastavu sadrži najmanje 95% svih sastojaka iz ekološkog izvora te najmanje 10% svih sastojaka s obzirom na ukupnu težinu. Ali s druge strane potrebno je istaknuti, da prirodno ne može uvijek ispuniti očekivanja potrošača. Pod utjecajem postizanja idealne ljepote i želje za vječnom mladosti ponekad se traži i nemoguće: sasvim prirodne proizvode s najvećim mogućim učinkom pomlađivanja kože. Tu moramo ipak ostati svjesni da i priroda ima svoje limitirane mogućnosti.

Po čemu se Afrodita razlikuje od ostalih beauty brendova na tržištu?

Naš brend inspiriran je prirodom, a realiziran uz pomoć znanosti. Iza poslovnog uspjeha stoje godine predanosti ljepoti, stoji znanje, stoji iskustvo. Kozmetika Afrodita od samih početaka posluje u skladu s temeljnim vrijednostima, među kojima je ključna kvaliteta proizvoda temeljena na prirodnim aktivnim sastojcima. Istodobno, naša stalna kvaliteta je najveća konkurentska prednost. Svi naši proizvodi izrađeni su s puno ljubavi, kao rezultat znanstvenih rezultata, najboljih prirodnih aktivnih sastojaka i velike kreativne inspiracije svih mojih kolega. Volim reći da su proizvodi kreirani u koraku sa znanosti i u uskom suživotu s prirodom. Izražavaju svoju bit kad dodirnu kožu. Ispravno odabrani na temelju potreba i karakteristika kože, impresioniraju potrošače jer im pomažu da se ispune njihove želje, potrebe i očekivanja. Kao globalno kozmetičko poduzeće pratimo svjetske kozmetičke trendove, a nerijetko ih i diktiramo.

Što biste savjetovali nekome tko razmišlja o pokretanju vlastitog beauty brenda?

Iskreno rečeno ja neizmjerno uživam svaki radni dan. Kako i ne bi, na kraju Afroditini proizvodi svakodnevno usrećuju ljude i poklanjaju im ljepotu i zdravlje. Zadovoljna sam da je ljepota dio moje životne priče i jako sam ponosna na svoje dijete – Kozmetiku Afrodita i na sve ljude koji su je gradili sa mnom dugih 50 godina. Podupirem put poduzetništva i podupirem žene poduzetnice. Ključ na putu poduzetništva je po mom iskustvu velika mjera ustrajnosti i vjere u vlastite sposobnosti. Ako nemaš hrabrosti i samopouzdanja teško ćeš uspjeti. Na kraju, ne govori se tek tako, da sreća prati hrabre.

Što možemo očekivati od Afrodite u budućnosti?

Zadnjih godina nastojimo našu jedinstvenu priču o prirodi i prirodnim proizvodima povezati s inovativnim smjernicama u kozmetici, ispreplesti inovacije s prirodnim aktivnim sastojcima. Jedna od takvih priča je dermo kozmetika. Radi se o novoj generaciji profesionalne kozmetike koja bitno proširuje okvire mogućnosti kozmetičkog tretmana. Ona se zasniva na aktivnim sastojcima koji su stvoreni u suradnji s dermatolozima, pedijatrima, oftalmolozima i farmaceutima i imaju visoku učinkovitost što je potkrijepljeno kliničkim studijama. Ovo je nova generacija profesionalne kozmetike koja značajno proširuje okvire učinka kozmetičkog proizvoda. Temelji se na djelovanju aktivnih sastojaka koji potiču aktivaciju stanica kože tako da se one počinju ponašati kao da su mlađe. Kao da želi zaustaviti vrijeme ili se vratiti u prošlost. Aktivni sastojci koji djeluju na opisani način su peptidi, oni se ponašaju poput same kože i stoga imaju najbolji učinak na njezino funkcioniranje na dermalnoj razini.

Također bih istaknula trend neuro-kozmetike koji nam je izuzetno zanimljiv jer djeluje na razini neurološkog sustava kože i smiruje je iznutra prema van.
Zbog toga smo prije nekog vremena dizajnirali Neuro-Sensitive liniju, koja ne samo da ublažava izražene znakove iritacije već i cilja njihovo podrijetlo. Uz trenutno olakšanje, pruža i poboljšanje sveukupne tolerancije kože, smanjujući tako njezin daljnji odgovor na stres.

Obećajem da možete očekivati još puno novih kozmetičkih proizvoda koji će vas osvojiti i pomoći vam u stvaranju novih doživljaja. Obećajem priče o ljepoti, priče o zadovoljstvu i priče o oduševljenju!

Foto: Instagram, Afrodita
Objavljeno: 13.01.2021. u 12:34
Tagovi: kozmetika

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p