MAKE UP

Ciara ima svoju kozmetičku liniju i apsolutno nikoga nije briga!

Ima li kraja celebrity kozmetici?
Moramo priznati da ni sami više ne znamo koliko kozmetičkih proizvoda s celebrity potpisom trenutno postoji u beauty svijetu, a ako je suditi prema aktualnim trendovima lista svakim danom postaje sve duža i duža. Tako se na ovaj popis odnedavno upisala i Ciara koja pored impresivne glazbene karijere, brenda odjeće, linije parfema, svoj brend nastavlja graditi i u popularnoj beauty industriji...

Rihanna, Selena Gomez, Kim Kardashian, Kylie Jenner, Victoria Beckham, Alicia Keys, Ariana Grande, Carmen Electra, Cindy Crawford, Drew Barrymore, Ellen DeGeneres, Emma Chamberlain, Jennifer Aniston, Jennifer Lopez, Jessica Alba samo su neka od imena koja su unazad nekoliko godina na tržište lansirala svoj kozmetički brend. Činjenica jest da potražnja za kozmetičkim proizvodima nikada nije bila veća, a što je zapravo najviše eskaliralo za vrijeme karantene kada nam je jedino preostalo biti kod kuće i trackati se omiljenim proizvodima, no ima li zaista na tržištu mjesta za nastaviti ovaj niz brendova od kojih je većina posebna samo po imenu zvijezde koja stoji iza kozmetičke linije?
 
Nedavno se ovom nizu, koji očito nema svoj kraj, uvrstila i Ciara brendom OAM (On a Mission) koji će u prodaju biti lansiran 15. rujna te će u ponudi biti pet proizvoda baziranih na vitaminu C. Također, proizvodi brenda bit će nešto pristupačniji cjenovno kako bi baš svi mogli dobiti dašak celebrity luksuza: "Ovo sam osmislila za žene svih boja i tipova kože u misiji da budu najbolje što mogu, da napreduju, da imaju samopouzdanja da traže stvari koje zaslužuju, da budu žene kakve su predodređene biti." - izjavila je Ciara, a mi se pitamo može li ovaj brend ponuditi jednu novu priču i energiju koja nedostaje na tržištu ili smo jednostavno došli do točke zasićenja gdje ovakvi tipovi brendova nemaju zapravo više što ponuditi?

Veliku skeptičnost prema kozmetičkim brendovima s potpisom slavnih izaziva činjenica da vrlo maleni broj celeba uopće i koristi vlastiti beauty brend u svakodnevnoj rutini. Također, potrošačima je jako teško poistovjetiti se s njihovim navodno dobivenim rezultatima skincare rutine, gdje nas zvijezde pokušavaju uvjeriti da je u pitanju učinak vlastite kozmetike, pogotovo kada znamo da iza njihovog besprijekornog izgleda stoji cijela vojska stručnjaka. Nadalje, rijetko koji brend uspije uopće zadržati početni hype koji se stvori povodom lansiranja proizvoda, pa se tako kupci vrlo rijetko nakon što testiraju proizvode vraćaju ponovnoj kupovini te se ne stvara zajednica vjernih potrošača. Rihanna je zapravo jedno od rijetkih celebrity imena koje je uspjelo napraviti pravu malu revoluciju u svijetu make upa svojim brendom 'Fenty Beauty' i to u tolikoj mjeri da ju neke mlađe generacije više ne percipiraju kao pjevačicu, već kao beauty giganta čije proizvode i novitete jedva čekamo isprobati. 

 
S obzirom na to da je beauty industrija unazad nekoliko godina postala jedna od najprofitabilnijih industrija, prešišavši tako i prehrambenu koja nam je životno nužna, sasvim je logičan poslovni potez bogatih da ulažu u beuaty svijet kako bi postali još bogatiji, no pitanje je koliko dugo će se ovaj celebrity trend moći održati i može li se uopće više ponuditi nešto novo, svježe i već neviđeno?

 

Foto: Instagram
Objavljeno: 06.09.2022. u 12:21
Tagovi: njega kože, njega, koža

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p