VIJESTI

Treba li vašoj bebi parfem? Dior je izbacio luksuzni miris za novorođenčad koji košta 215 eura

Dječji "skincare" kao neistražena beauty niša

Možete li se prisjetiti prvog kozmetičkog proizvoda koji ste posjedovali? Ako ste odrastali u 90-ima ili ranim 2000-ima, velike su šanse kako je u pitanju balzam za usne s okusom jagode ili Coca Cole, šljokičavi set sjenila zapakiran u srcoliku kutijicu ili pak dječji parfem slatkastog mirisa s likom nekog crtanog junaka. Bočice žarkih boja smještene na onim najnižim policama u drogerijama bile su (i ostale) predmetom žudnje mnogih djevojčica, brzopotezno i pristupačno rješenje za božićne i rođendanske poklone, unatoč upitnom sastavu i ne baš toliko ugodnom mirisu.

Međutim, teško da se itko od pripadnika spomenute generacije može pohvaliti bočicom parfema koja mu je darovana i prije nego što je prohodao, pogotovo luksuznim mirisom koji je namijenjen ni više ni manje nego - bebama. Naime, nakon Fendijevih plišanih medvjedića, Versace dekica i dizajnerskih torbi za pelene, ovog smo tjedna svjedočili lansiranju novog ekstravagantnog dodatka za najmlađe, Diorove "Bonne Étoile" parfemske vodice za dojenčad.

Brend je odlučio proširiti svoju ponudu za najmlađe pod nazivom "Baby Dior" predstavivši liniju za njegu beba, posebno osmišljenu za njihovu nježnu kožu. Diorova najnovija linija za kupanje tako uključuje pjenu za pranje kose, lica i tijela, hidratantni losion te mirisnu vodicu čija je cijena 215 eura. Parfem za novorođenčad čija je cijena viša od vaših mjesečnih režija vjerojatno nije nešto s čime ste se dosad susreli, no u pitanju nije proizvod bez presedana. Prvi miris za bebe Dior je izbacio još 1970., a na svoje najnovije kozmetičko pojačanje gledaju kao na oživljavanje povijesti.

"Bonne Étoile" dolazi u stylish bočici s cvjetnim printom, a osmislio ga je Diorov direktor za parfeme Francis Kurkdjian. Navedeno je kako je formuliran od 98% prirodnih sastojaka te ne uključuje alkohol, a sadrži "nježne note kruške, divlje ruže i bijelog mošusa". Možemo se složiti kako je Dior odradio svoj zadatak po pitanju kreiranja proizvoda prikladnog za djecu (sjetimo se samo sumnjivih parfema s početka ovog teksta), no činjenica je kako je roditeljima koji su zaokupljeni troškovima pelena i vrtića sama ideja o izdvajanju za dizajnerske toaletne potrepštine za bebe naprosto smiješna.

Ipak, analitičari ističu kako ovakve tvrtke ciljaju na nešto drugačiju potrošačku skupinu. Namjera im je privući velikodušne darivatelje, ali i kupce koji su svjesni etiketa te priželjkuju živjeti životom utjecajnih osoba svoje generacije - Kardashiana, Beckhama i ostalih. Moguće je da si ne mogu priuštiti Fendi medvjedića od 5000 eura, no dizajnerski kozmetički proizvodi ipak imaju nešto pristupačniju cijenu. Toaletne potrepštine oduvijek su bile "alat" za privlačenje onih koji si žele priuštiti dašak luksuza i stila života koje obećavaju ove skupe marke.

Uzmimo za primjer brend Tom Ford, čija je odjeća ustvari u drugom planu. Kako tvrde financijski analitičari, najveći dio zarade brenda generiraju kozmetički proizvodi, mirisi i naočale, zbog čega je marka i bila zanimljivija za kupovinu Esteé Lauderu nego, primjerice, Keringu. "Možete mirisati na Tom Ford čak i ako si ne možete priuštiti lifestyle ove marke", objasnila je za Guardian Catherine Shuttleworth, izvršna direktorica kreativne marketinške agencije za maloprodaju i kupnju Savvy Marketing.

Za tzv. "mini me" trend, koji podrazumijeva usklađivanje odjevnih kombinacija roditelja i djece, uvelike su zaslužni Beyonce i njezina kći Blue Ivy i nezaobilazna obitelj Kardashian. Mnoge majke influencerice troše pravo malo bogatstvo kako bi režirale savršeno estetične obiteljske fotografije za Instagram, a neke od njih zasigurno će sa zadovoljstvom uložiti i u kozmetičku torbicu svojih mališana.

Procjenjuje se kako će tržište dizajnerske opreme za djecu ove godine doseći vrijednost od 7,6 milijardi eura, a luksuzne modne kuće ušle su u novo natjecanje, priželjkujući da obuku potomke najutjecajnijih slavnih osoba. Ipak, neki smatraju kako je popularnost dizajnerske odjeće i dodataka za djecu ustvari "dvosjekli mač" za same marke. "Čak i ako slavne osobe kupe original, mnogi će se njihovi ambiciozni sljedbenici odlučiti za jeftiniji "duplić" ili kupiti rabljeni komad. Kao rezultat toga, ovo luksuzno tržište raste samo za skromnih 1% godišnje", istaknula je Marguerite Le Rolland, iz tvrtke za istraživanje tržišta Euromonitor. Dakle, čak i ako vam Diorov parfem za bebe na prvu možda djeluje bizarno, uskoro biste sličan proizvod mogli vidjeti u, primjerice, Zari. I to s natpisom "Out of stock".

Foto: Instagram
Objavljeno: 12.11.2023. u 19:28

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p