CELEB STYLE

Ruši li se carstvo Kardashian-Jenner?

Članice najpopularnije obitelji na svijetu tjeraju s kioska!

 
Samo ako ne živite u srcu prašume, vjerojatno svakodnevno bivate zasipani vijestima o klanu Kardashian koji dominira medijskim stupcima pa čak i zbog posve banalnih stvari. Sve članice ove sveprisutne posade iskaču po ekranu vašeg računala, predvođene glavnim sestrama Kim i Kendall. No, niti ostale reality zvijezde nisu izuzete iz ovog posvemašnjeg medijskog ludila obzirom da se zna kada izlaze iz stana, kako vježbaju, što jedu i s kime se druže. Ništa se ne može dogoditi u klanu Kardashian, a da to ne bude dostojno vijesti. 
 
No, unatoč njihovoj planetarnoj popularnosti i činjenici da su unovčili vlastitu posvemašnju prisutnost, to nije rezultiralo dobrim brojkama za tiskovine koje su ih odlučile ugostiti na svojim naslovnicama. Naime, istraživanje je pokazalo kako, svaki puta, kada se na naslovnoj strani pojavi netko iz popularnog klana - magazin proda manje brojeva od prosjeka prodaje! Potpuno suprotno očekivanome jer su magazini to prvenstveno činili, ne zato što obožavaju gledati njihova lica, već zato što su mislili kako će takav potez dovesti do porasta prodaje. 
  
 
Činjenica jest da prodaja tiskovina pada iz godine u godinu - od 2007. godine do danas profit zarađen od prodaje tiskanog medijskog sadržaja smanjio se dvostruko. Baš zbog toga, urednici žarko žele potencirati prodaju time da na naslovne strane stavljaju lica koja to barem malo mogu nadoknaditi. Logično bi bilo zaključiti kako je klan Kardahian-Jenner upravo idealan za to. Tako su mislili u uredništvu brojnih magazina kao što su Cosmopolitan, Allure, Glamour, GQ, Rolling Stone, Teen Vogue, Women’s Health, Complex, Interview, Paper i Redbook. No, gledajući pobliže podatke o prodaji, evidentno je kako su svaki puta, kad je na naslovnici bio bilo koji Kardashian ili Jenner, generirali gubitak!
  
 
Cosmopolitan, koji ih je na naslovnici ugostio dva puta u protekloj godini, oba je puta pao u prodaji. S prosječno 531,086 prodanih kopija, prvi je puta prodao 495,423 dok je drugi puta (kada je na naslovnici bila cijela obitelj) prodao samo 436,500. Iste sudbine bili su svi ostali magazini. Računica je jednostavna. Iako sebi donose profit, profit ne donose magazinima koji ih guraju. Zašto? Jesu li ljudima dojadila njihova lica? Ne bismo se čudili. No, ako ih magazini prestanu gurati (jer im ne donose novac), gdje će se pojavljivati? 
 
T.L.
Foto: Cosmopolitan, Vogue
Objavljeno: 08.01.2016. u 14:54

VIDEO

VEZANE VIJESTI

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p