LIFESTYLE

Zašto nas je toliko šokirao završetak realityja KUWTK kada ovaj format navodno baš nitko ne gleda?

Kako su nas djevojke bez ikakvog talenta još jednom iznenadile?

Sjećate li se trenutka kada ste prvi put čuli za obitelj Kardashian? Moram priznati kako se nakon višeminutnog razmišljanja nisam uspjela dosjetiti tog ključnog trenutka kada je ova slavna obitelj praktički postala dio moje svakodnevice, no ono čega se jasno sjećam jest završetka osnovne škole, a koji je obilježila pomama za stepenastim frizurama, koso odrezanim šiškama, kao i perioda u kojem je svaka djevojka željela bojati svoju kosu u crno. Davne 2007. godine Kim Kardashian počela je nametati najnovije trendove koje smo upijali kao spužva, a u tome je s godinama postajala sve bolja... i bogatija!

Jedni ih obožavaju i to u tolikoj mjeri da će dati pravo bogatstvo kako bi barem malo nalikovali jednoj od sestara Kardashian, dok se drugi zgražavaju na njihov spomen, smatrajući pojavu slavnih sestara u javnosti običnim trash sadržajem koji truje mozak. No, jedno moramo priznati - za Kardashiane svi znaju, a još iskrenije, gotovo svi ih i gledaju! U moru tabu tema, gledanje realityja nešto je o čemu se i danas nevoljko razgovara, odnosno priznaje, unatoč tome što današnje društvo opisujemo modernim i otvorenim. Upravo zato ovaj format i nosi popularan naziv "guilty pleasure", a koliko god osjećali 'krivnju' radi njegovog gledanja, ima nešto u tom sadržaju koji nerijetko prelazi granicu dobrog ukusa te zbog kojeg, baveći se problemima aktera, na neko vrijeme zaboravimo na one vlastite. Iako ih 'nitko' ne gleda, teško je nabrojati sve reality programe koji su trenutno aktualni, a još je teže nabrojati sve instant zvijezde koje isti takav sadržaj i stvara, zbog čega brojni od njih teret slave osjećaju kratkoročno.

Kim Kardashian nije izmislila ovaj format, no definitivno ga je najpametnije iskoristila, što potvrđuju i brojke na njezinom računu koje su nama, običnim smrtnicima nezamislive. Tako su mnogi uz obitelj Kardashian pokušali služeći se istim formatom napraviti od sebe svojevrstan brend, nudeći znatiželjnoj i masi sklonoj voajerizmu, vlastiti život kao na pladnju, a o njihovom uspjehu najbolje govori činjenica da drugu sezonu nisu niti dočekali. Ono što izdvaja ovu obitelj, pored svih skandala, kiča i nakaradnosti, jest nos za biznis, odnosno znanje gdje uložiti novac koji će im se višestruko isplatiti, a medijski kanali pokazali su se kao plodno tlo jer je u njih usmjerena najveća pažnja. Ono što se često zaboravlja jest činjenica da je povod za snimanje njihovog realityja bila promocija modnog butika, posla kojeg su sestre zajedno pokrenule. Dakle nekakav poslovni plan je postojao, za razliku od drugih sličnih formata u kojem se on gradio tek kasnije, kada se ispita teren kod publike.

S druge strane, ono što je najviše privuklo znatiželjnu masu na samom početku emitiranja KUWTK jest i nešto drugačiji izgled sestara, koji je odskakao od tadašnjeg standarda ljepote, u kojem su se veličale žene uskog struka, dugačkih nogu i manekenske građe te su se u samom središtu pronašle obline kao i filozofija prihvaćanja samoga sebe, svojeg tijela i svoje različitosti. Jedna niska, druga sa zavodljivim atributima i treća nešto krupnija zapravo je bila savršena kombinacija te svojevrsna utjeha brojnim ženama koje su se borile sa svojim odrazom u ogledalu. Osjećaj da imamo nekoga tko nas razumije, prihvaća takvima kakvi smo te svakodnevno dijeli s nama svoje intimne probleme i životne zavrzlame, pa makar to bilo preko TV ekrana, snažan je psihološki moment koji je bio presudan za izgradnju poslovnog carstva.


Naravno, s godinama ambicije i poslovne strategije sestara samo su rasle, pa tako danas govorimo o uspješnim poduzetnicama koje oko sebe imaju ogroman tim ljudi, hrpu zaposlenih, ali i ozbiljan brend koji je s godinama postajao samo uspješniji, unatoč brojnim skandalima koji su se u međuvremenu događali. Zamislite samo što bi sve postigle da zapravo posjeduju nekakav talent? Šalu na stranu, unatoč tome što se ovim sestrama nedostatak konkretnog talenta najviše spočitavao, pa se tako Kim ni dan danas ne može spomenuti bez da se uz njezino ime ne veže eksplicitna snimka, za koju mnogi smatraju da ju je lansirala u zvjezdano nebo, ne mogu, a da ne postavim pitanje zašto i druge dame sa sličnim sadržajem nemaju ovoliku popularnost, medijski prostor i na kraju krajeva, novac kao što to ima Kim?

Sočni skandali nešto su što javnost uvijek dočeka raširenih ruku, a dok će neke isti progutati, drugi će se iz njih izmigoljiti i od toga napraviti pravo malo carstvo, pa zašto to ne smatrati svojevrsnim talentom? Također fenomen „famous for being famous“ se najčešće veže za ime ove obitelji, no itekako uspješna kolekcija steznika, brojne kozmetičke linije, parfemi, modne kolekcije nepobitan su dokaz kako se kroz nešto što se smatra površna zabava, iza kulisa odrađuje vrhunski posao koji se iz godine u godinu dizao na višu ljestvicu. 

Iako smo mislili kako nas od ove obitelji više ništa ne može iznenaditi i šokirati, oni su to još jednom uspjeli demantirati nedavnom objavom kako se nakon 20 sezona završava snimanje popularnog showa: "Teška srca donijeli smo odluku da se kao obitelj oprostimo od ‘Keeping Up with the Kardashians’. Nakon 14 godina i 20 sezona, stotina epizoda i brojnih spin-off emisija, više smo nego zahvalni svima vama koji ste nas gledali kroz godine i pratili kroz dobra vremena, ona loša, kroz sreću i suze te brojne veze i prinove u obitelji. Zauvijek ćemo čuvati prekrasne uspomene na bezbroj ljudi koje smo upoznali..." samo je dio objave koja je osvanula na društvenim mrežama predstavnice klana, no ono što je iznenadilo više od same objave su brojni komentari razočaranih fanova, koji su još jednom potvrdili koliko je zapravo ovaj format tražen i na kraju krajeva, gledan.

Brojne su spekulacije o tome zašto je došao kraj jedne reality ere, a iako je već sada teorija zavjera mnogo, poznavajući poslovne poteze klana Kardashian, vjerojatno je riječ o još jednom sjajnom marketinškom triku zbog kojeg ponovno svi pričaju o ovoj obitelji te je samo pitanje trenutka kada će lansirati neki novi projekt koji bi u budućnosti mogao donijeti još veću zaradu! Što god da je u pitanju, sigurni smo da ćemo gledati!

Foto: Instagram
Objavljeno: 09.09.2020. u 16:27

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p