Osmišljen i proizveden u Hrvatskoj, Lull je novi brend kućanskog tekstila koji se nedavno pojavio na domaćoj sceni, a nastao je kao rezultat ljubavi prema dizajnu, kvalitetnim, prirodnim tkaninama te prema slobodi i individualnosti. U želji za daljnjim osobnim i profesionalnim razvojem, temeljem bogatog poslovnog iskustva i velike ljubavi prema interijerima i kućanskim dekorativnim proizvodima, Zrinka Kos se odlučila za nove izazove i pokretanje vlastite linije proizvoda. U Lull je unijela vrijednosti koje najviše cijeni: slobodu, individualnost, osobnost, vjeru, ljubav, zahvalnost te hrabrost i upornost. „Volim izazove. Volim pobjeđivati strahove, bilo da to znači osvajati planinske vrhove ili otvoriti obrt i uložiti u proizvodnju u Hrvatskoj iz koje mnogi žele pobjeći. Ovaj brend je moj san, ali doslovno“, kaže Zrinka o motivima pokretanja domaćeg brenda kućanskog tekstila. „Lull je visoko na listi stvari zbog kojih ne želim jedan dan pogledati unatrag sa žaljenjem zašto se nisam odvažila napraviti nešto što me ispunjava“. Svi proizvodi napravljeni su od pomno biranih prirodnih materijala, a osmišljeni su i dizajnirani od strane hrvatskih stručnjakinja. Lull zasad proizvodi dekorativni kućanski tekstil, od ukrasnih jastučića do posteljine. Asortiman je prilagođen ljudima kojima je važan vlastiti stil i izričaj. „Svaki trenutak u životu je jedinstven i neponovljiv. Trebamo mu posvetiti punu pažnju, ne osvrtati se previše natrag i ne živjeti u zamišljenoj boljoj budućnosti. Trenutke koje imam za sebe volim provesti u lijepom ambijentu, uz dobru glazbu, knjigu“, kaže Zrinka o sebi. Lull je zamišljen kao brend koji kupcima pomože da poslože opuštajući kutak za sebe. I to po pristupačnim cijenama. U sklopu brenda se može pronaći nekoliko linija. Kolekcija Dream on je tako sanjiva, romantična, bajkovita, poetična. Vraća nas u djetinjstvo, podsjeća na boravak na selu. Karakteriziraju je bogate prirodne tkanine, a prevladava lan, koji je u posteljinama kombiniran s pamučnim tkaninama radi dodatne udobnosti i prozračnosti. Kolekcija je bogata detaljima, volanima i čipkama. Napravljena je u nježnim, pastelnim bojama. Kolekciju True colors karakterizira jaka koloristika, eksplozivnost boja. Kolekcija sugerira pozitivan stav, otvorenost za novo, vjeru u sebe, svijet. U kombinaciji s jednostavnim, čistim linijama proizvoda, svaki ambijent možemo lako transformirati i osvježiti pažljivom upotrebom boja i dezena. Kolekcija Gajba vrlo je jednostavna, snažna, sirova. Prevladava tamna paleta boja. Koristili su se prirodni materijali pamuk i lan. Namijenjena je i snažnijem spolu (koji ne voli da im mama kupuje posteljine na cvjetiće). Kolekcija Keep it simple inspirirana je KISS principom – keep it simple. Ideja je ne komplicirati nepotrebno. Jednostavne linije, osnovne boje, bazične tkanine. Svi proizvodi mogu se kupiti putem webshopa na adresi www.lull.hr. U izradi je i engleska verzija webshopa jer Lull cilja i na europske i druge kupce. Dizajn: Ivana Zozoli Vargović Foto: Doris Fatur
Bordo i zelena uvijek su dobar izbor Saša Šekoranja otkrio nam je kakav adventski vijenac odabrati ove godine
Rezultat bi vas mogao iznenaditi Kad se spoje minimalistički stil i umjetnost: Zavirite u novi prostor u centru Zagreba
Ovo morate probati! Viralan trik: Kako uz pomoć obične šipke za zavjesu napraviti najljepšu božićnu girlandu?
Instagramične ideje koje je lako napraviti sam U high street trgovinama pronašli smo detalje za kreiranje modernog adventskog vijenca