Kao mjesto posvećeno njezi i uljepšavanju, kozmetički salon i izgledom treba odražavati svoju funkciju, no da bi boravak u njemu doista bio iznimno iskustvo nisu dovoljni tek površni dekorativni zahvati. Prostoru valja dati dodanu vrijednost koja ponudu i uređenje povezuje u osobitu priču, a kako to izgleda u praksi pokazali su arhitekt Mato Šimunković i dizajner interijera Duško Vlaović u zagrebačkom kozmetičkom salonu IM estetica smještenom u VMD centru u Strojarskoj 16. Poznati po dizajnerski vrlo promišljenom pristupu projektima, Šimunković i Vlaović pažljivo su koncipirali potpuni vizualni identitet IM estetice, od loga do unutrašnjeg uređenja. Preuređenje postojećeg prostora započelo je preoblikovanjem izvornog tlocrta kojim je interijer dobio četiri radne prostorije i kupaonicu, dok je zahvaljujući stijenama od stakla i željeza te kolorističkom poveznicom u vidu crne, bijele, sive i boje drveta zadržao protočnost open spacea. Nastojeći postići sinergiju usluge i dizajna interijera, Šimunković i Vlaović projekt su koncipirali kao humaniziran prostor obogaćen lifestyle komponentom čime je dobiven inspirativan ambijent koji nudi originalan odmak od uobičajenog uređenja prostora slične namjene. Estetski pročišćen no intrigantan, salon pobuđuje znatiželju i zrači dobrodošlicom već na pogled kroz izlog i staklena vrata koja vode u ulaznu prostoriju s lounge zonom i dijelom za manikuru The Beauty Kitchen čije crno-bijele pravokutne pločice bojom i uzorkom čine vizualnu poveznicu s vratima ostalih radnih prostorija – one za pedikuru i dvije namijenjene tretmanima lica i tijela. S druge strane, Chesterfield sofa u lounge zoni koloristički je akcent koji ističe autonomiju tog dijela ulazne prostorije naglašavajući njegovu udobnu atmosferu. Njoj doprinosi i ugradbeni ormar iza sofe koji ne služi samo za „skrivanje“ malog caffe bara i odlaganje stvari, već posjetitelja mami da zaviri unutra kako bi pregledao stilistički složene predmete koje iza pomičnih stranica nazire, ali ne vidi u potpunosti. Zahvaljujući naslonjačima i stolićima sa svijećama, dio za pedikuru stilski i ugođajno ponavlja opuštenu eleganciju lounge zone, baš kao i dvije prostorije za njegu lica i tijela. Vrlo zanimljivo i neočekivano rješenje su zavjese na ta tri radna boxa koja se dok u njima traje tretman privremeno vizualno odvajaju od ostatka prostora čime se stvara intiman ugođaj dodatno naglašen glazbom prilagođenom ukusu klijenta. Na spoj prirodnih materijala i dizajnerskih rješenja nadovezuju se visokokvalitetni kozmetički preparati brendova CND Shellac i Dermalogice, tvrtke poznate po revolucionarnoj tehnici Face Mapping, individualnom pristupu analizi i njezi kože, te edukaciji kozmetičara licenciranih za uporabu njihovih proizvoda koju su prošle i djelatnice IM estetice. Da se ondje svakom klijentu pristupa osobno, ukazuje i to da svi stalni gosti dobivaju vlastiti pribor za pedikuru koji se čuva u kutijicama s njihovim imenima, što je još jedna posebnost usluge salona u kojem uspješan spoj vrhunske kozmetičke njege i uređenja prostora pruža izniman doživljaj. Svi koji ga požele iskusiti mogu se predbilježiti i online na imestetica.hr. Foto: Duško Vlaović
Bordo i zelena uvijek su dobar izbor Saša Šekoranja otkrio nam je kakav adventski vijenac odabrati ove godine
Rezultat bi vas mogao iznenaditi Kad se spoje minimalistički stil i umjetnost: Zavirite u novi prostor u centru Zagreba
Ovo morate probati! Viralan trik: Kako uz pomoć obične šipke za zavjesu napraviti najljepšu božićnu girlandu?
Instagramične ideje koje je lako napraviti sam U high street trgovinama pronašli smo detalje za kreiranje modernog adventskog vijenca