Njihov je Black Swan ruksak dominirao ulicama naših gradova posljednjih mjeseci, a čini se da će Vjeko Mandić i Tomislav Grgić sada preuzeti vlast i nad našim interijerima. Naime, dečki koji se kriju iza izvrsnog domaćeg brenda Borša by Mala Radnja Dizajna kolektivno su oduševljenje uzrokovali svojim novim proizvodima - šalicama, čokoladama, jastučnicama i bilježnicama s duhovitim porukama.
'Diraj me k'o tipkovnicu. Od A do Ž!', 'Ljubim te k'o Dunav nebo. Pokaži mi?' i 'Volim te puno + PDV' samo su neki od domišljatih natpisa kojima momci mame osmijehe na lice. Prvotno na šalicama, potom čokoladama, a sada i na jastučnicama, ove su poruke u kratkom vremenu postale hit, a ideja je nastala iz potrebe za komuniciranjem s kupcima.
''Kako ne uzimamo tuđe slike i izreke te ne skidamo s interneta, jednostavno smo smislili vlastite. Natpisi nastaju spontano, kada imamo potrebu nešto reći. Nisu smišljeni unaprijed jer se onda gubi smisao, često su prilagođene trenutku ili pomoću njih izražavamo vlastito mišljenje o nekim stvarima, trendovima i sl. Borša je samo jedan dio Male Radnje Dizajna tako da nije bilo teško doći na ideju kako porukama dati novu dimenziju. Imamo planove za poruke jer su reakcije naših pratitelja odlične, što je i nama znak da je to što radimo ono ispravno. Ljudi ih jednostavno vole'', ispričali su nam kreativci najpoznatiji po svojim upečatljivim torbama.
Jednostavan dizajn koji stavlja poruke u prvi plan u kombinaciji s poznatim humorom istih razlog su zbog kojeg će mnogi poželjeti svoj dom ukrasiti ovim originalnim jastučnicama, ili pak svoj hladnjak nadopuniti kojom čokoladom. Mi vas u tome potpuno podržavamo jer,
'Mile disko, a mi Malu Radnju Dizajna'.
M.M.
Foto: PR
Objavljeno: 25.07.2016. u 12:15