
U svijetu masovne proizvodnje koja nerijetko uzrokuje pad kvalitete, ali i moru posljedične ponude, ponekad je teško naći jedinstveni originalni komad, pogotovo domaćeg potpisa, kojim ćemo uljepšati svoju svakodnevicu, kolekciju odjeće, gadgeta... Iz ovog nam je razloga iznimno drago svako otkriće na domaćem tlu koje kao svoj glavni adut promovira kreativnost.
Jedno od posljednjih takvih otkrića jest Woodoo, brend proizvoda od drveta čija je priča počela prije dvije godine. Ideja o osmišljavanju i proizvodnji drvenih maskica za mobitel i novčanika pripada Deanu Kranjčecu, mladom i uspješnom poduzetniku s izraženom kreativnošću, posebno kad je riječ o radu s prirodnim materijalima. Stvaranju Woodoo brenda pridružio se i Petar Matić koji je svoje snage pokazao u domeni marketinga i prodaje. Uz pomoć Damira Kedže, ovi su kreativci brendu Woodoo udahnuli život, lansiravši hrvatski 'walk with it fashion brand'.



Namijenjen osobama mladenačkog duha koji tragaju za spojem praktičnosti i prirodnih materijala, Woodoo je ponudio unikatne dodatke za gadgete te novčanike koji osim što su efektnog i drugačijeg izgleda, naglašavaju povezanost s prirodom. Od klasike do geometrijske grafike, od clean wood dizajna do bijele čipke, Woodoo proizvodi miks su raznih stilova i različitih karaktera svojih autora. Ipak, najveća snaga Woodoo brenda jest u personalizaciji - proizvodi se, naime, lako prilagođavaju preferencijama klijenata.
Na pitanje zašto baš drvo, autori odgovaraju vrlo direktno - ''jer ono nema zamjenu''. S obzirom na to da se danas sve više-manje bazira na plastici, gumi, silikonu i moru raznih bojila, drvo je, kažu, idealna zamjena za navedene materijale. Drvo se ne mora bojati ili vizualno obrađivati, a svaki proizvod će uvijek biti jedinstven jer godovi drvenih pločica nikad nisu isti. Također, sam ugođaj drva u rukama daje poseban osjećaj topline i povezanosti s prirodom koji smo svi pomalo izgubili zbog ubrzanog načina života. Ako nekoga njegova drvena maskica ili novčanik potaknu da prvi sljedeći vikend provede u nekoj šumi, odmarajući tijelo i dušu, to je samo dodatni bonus.


''Kad je riječ o tehnologiji, koristimo CNC stroj te naše vrijedne ruke. Proces izrade jednog novčanika sastoji se od tri faze. Prva faza je odabir podobnog materijala (drva) od kojeg izrađujemo novčanike. Jako nam je važna kvaliteta drva i oblik godova koje određeno drvo pruža. Druga faza je faza grube obrade te se ona sastoji od prešanja drva, izrezivanja željenog oblika te brušenja i poliranja novčanika. Zadnja faza nam je najdraža i ona se odnosi na detaljni dizajn i finiširanje izgleda novčanika. U zadnjoj fazi fokusiramo se na izradu i dizajn logotipa, izradu ambalaže koju također sami izrađujemo koristeći reciklirani karton, prirodni juteni materijal, kožne etikete itd. Proces izrade uglavnom traje tri dana za jednu seriju novčanika od 10 komada, dakle 1 serija od 10 novčanika traje tri dana, no napravimo uvijek 4-5 serije tako da je to neka realna količina trenutno. Drvene maskice iziskuju malo manje obrade, a više dizajna i personalizacije. Želimo napomenuti da je cijela proizvodnja i da su gotovo svi materijali koje koristimo hrvatskog porijekla i od lokalnih proizvođača'', ispričali su nam autori.

Asortiman će se dalje širiti, a trenutno su u procesu usavršavanja drvene mašne koje će, nadamo se, biti dovedene do perfekcije prije nadolazećih blagdana. Jer, Woodoo je doista savršeni poklon snažnijim polovicama i svim momcima koji drže do finog dizajna, ali i svojih gadgeta. Poželite li pokloniti sebi ili pak nekome od muških prijatelja Woodoo novčanike i maske za mobitel, dobro je znati kako ovaj domaći brend možete pronaći u Gentleman Barber Shopu u sklopu 4Look Akademije u Rijeci te u Kavalir Shopu u samom centru Zagreba. Tu su još neka sezonska prodajna mjesta duž Jadranske obale, a direktna prodaja se vrši putem online shopa ili putem Facebooka. Woodoo svakako popratite i na Instagramu.

Matea Martek
Foto: Woodoo
Objavljeno: 11.11.2016. u 14:47