DORIS OSTREŠ

Ako ste mislili da je svijet kozmetike rezerviran samo za žene, onda će vas ovaj brend iza kojeg stoje dva kreativna muškarca uvjeriti u suprotno!

MAVI: domaći brend koji dokazuje kako beauty svijet nije rezerviran isključivo za žene!

Iako često znamo reći kako živimo u naprednom, modernom društvu, činjenica jest da bez obzira na svu tehnologiju koja odražava naš napredak i dalje kao društvo ostavljamo mjesta za brojne predrasude i stereotipe. Kao najčešći stereotip izdvaja se onaj da je kozmetika primarno namijenjena ženama, kao i sama beauty industrija koja je unazad nekoliko godina postala izrazito profitabilna. S druge strane, ono što me izrazito veseli su priče koje dokazuju suprotno, stoga je pravo vrijeme da malo bolje upoznate brend MAVI - domaći hrvatski brend iza kojeg stoje dva kreativna i vrlo hrabra muškarca!

Marsell Matheo Khouri i Viktor Marčetić svoj su potpis u kozmetičkoj industriji počeli ostavljati prije nekoliko godina kada su pokrenuli beauty brend MAVI. Riječ je o brendu koji sadrži učinkovite proizvode za rast brade i kose te koji istovremeno ruši sve predrasude vezane uz muškarce i njihovu njegu. Kako se uopće rodila ideja za pokretanjem brenda ovakve vrste, kako izgleda cijeli proces i koje proizvode se isplati testirati, otkrijte u nastavku!

MAVI cosmetics hrvatski je brend proizvoda za poticanje rasta kose i brade. Tko se iza njega nalazi i kako se uopće rodila ideja za pokretanje vlastitog kozmetičkog brenda?

Iza brenda stoje Viktor i Matheo. Do ideje je došlo tako što je Matheo za vrijeme studiranja u Beogradu surađivao s firmom koja se bavila proizvodima za bradu te smo tada zaključili da dosta muškaraca želi imati gušću i kvalitetniju bradu, a tržište je još bilo nerazvijeno. S obzirom na to da se Matheo vratio u Zagreb došli smo na ideju da i sami pokrenemo liniju kozmetičkih proizvoda za bradu i kosu. Oduvijek nas je zanimalo poduzetništvo i prodaja te nam se  ovo činilo kao nešto inovativno, zanimljivo, a prije svega izazovno.

Također, naziv samog brenda poprilično je zanimljiv. Zašto baš MAVI i koje se značenje krije iza ovog imena?


Do imena MAVI smo došli zapravo vrlo jednostavno, spojili smo prva 2 slova imena od Mathea i Viktora. Na prvu nam se svidjelo i odlučili smo ga ostaviti!

Koji proizvodi se mogu pronaći u MAVI cosmetics ponudi?

Za sada u ponudi imamo šampon za poticanje rasta kose, serum za poticanje rasta brade i 2 dermaroller-a koji se razlikuju u duljini iglica ( 0,5 mm i 1,5 mm) od kojih je onaj s kraćima namijenjen za bradu, odnosno za primjenu na licu, dok je ovaj s dužim iglicama za područje vlasišta. Tako su naši najprodavaniji proizvodi kombinacija gore spomenutih - paket za rast brade (serum za bradu + 0.5mm derma roller) i paket za rast kose (šampon za rast kose + 1.5mm derma roller).

Vaši proizvodi su posebni po tome što imaju ciljano djelovanje, a to je poticanje rasta kose i brade. S obzirom na to da se vođenje računa o fizičkom izgledu pripisuje najčešće ženama, koliko je po vašem mišljenju fizički izgled važan muškarcima?

Svakako mislimo da se u današnje vrijeme dosta toga promijenilo, te da muškarci puno više pažnje i vremena posvećuju fizičkom izgledu nego što je to bilo prije. Pogotovo kada se radi o kosi, možemo sa sigurnošću reći da je to definitivno jedna od bitnijih tema svakog muškarca u kasnim 20-ima i ranim 30-ima. U slučaju da su potpuno izgubili kosu većina muškaraca želi “barem” imati bradu.

Domaća beauty scena poprilično je bogata, pa se tako možemo pohvaliti impresivnim brojem domaćih kozmetičkih brendova. Što vaš brend izdvaja od konkurencije?

Upornost , inovativnost i visoka kvaliteta proizvoda. Izdvojili bismo pri tome najviše naš šampon i serum koji sadrže visoke udjele kvalitetnih sastojaka te se u procesu izrade jednaka pažnja pridodaje svakom od naših proizvoda s obzirom na to da se isti pune ručno. Sve od formulacije, nabavljanja sastojaka i punjenja odvija se u Hrvatskoj i na to smo izrazito ponosni. Ali i svakako to što smo jedni od rijetkih muškaraca u svijetu kozmetike!

Koliko je teško u Hrvatskoj pokrenuti vlastiti posao i što biste izdvojili kao najveće izazove?


Puno teže nego što se o tome zaista priča, ali sva sreća pa u počecima nismo previše razmišljali o tome nego smo jednostavno samo krenuli. Najveći problem je što se sva papirologija jako dugo čeka i što sva testiranja i administracija jako dugo traju, što bi definitivno naveli kao najveće izazove. Također sva obavezna davanja, porezi i troškovi nešto su što se nikako ne može izbjeći, a kada je firma mlada i u fazi rasta najmanje o čemu brinete su doprinosi i mirovina koju ćete možda imati za 50 godina.

Česti je stereotip kako je svijet kozmetike rezerviran isključivo za žene, no vi ste dokaz da tome i nije baš tako. Koliko vremena posvećujete vlastitoj njezi i koje proizvode redovito koristite?

Pa zapravo i ne posvećujemo nešto previše vremena njezi. Jedino što redovito koristimo su naši proizvodi jer su uvijek pri ruci. Viktoru je recimo brada prilično narasla nakon korištenja paketa za rast brade. Osim toga možda nekakva hidratantna krema i to je to.

Koji su planovi za budućnost? Kako će se dalje razvijati MAVI cosmetics?

Najveća nam je želja plasirati proizvode na Europsko tržište putem online prodaje. Što se tiče samih proizvoda u planu imamo do kraja godine izbaciti nove proizvode koji su trenutno na laboratorijskom testiranju. Radi se o šamponu za pretpranje i toniku za rast kose. Također, velika nam je želja napraviti stvarno kvalitetan proizvod za perutavo vlasište, dermatitis i slične probleme. Ponajviše zato što i sami nekada imamo problema s time, ali i zato što je upravo to jedan od najvećih skrivenih problema i uzroka opadanja kose tako da će se odlično uklopiti u trenutni asortiman.

Foto: Instagram
Objavljeno: 07.06.2022. u 15:10

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p